FANDOM

Nocna Matka (Kwiat Krwi,Panna Śmierci) – oblubienica Sithisa i duchowa przywódczyni Mrocznego Bractwa. Nie znamy jej prawdziwego imienia. Zginęła w pożarze, jaki rozniecili wieśniacy w jej domu, gdy dowiedzieli się, że złożyła piątkę swoich dzieci w ofierze Sithisowi, który był ich ojcem. 

Żyła w małej wiosce położonej w miejscu dzisiejszego Bravil, w prowincji Cyrodiil. Była szanowaną członkinią Morag Tong. Jej grób znajduje się pod posągiem Szczęśliwej Staruszki.

Ci, którzy chcą się kogoś pozbyć zwracają się do niej poprzez Czarny Sakrament. Informuje o kolejnej prośbie swojego Słuchacza by wykonał zlecenie.

The Elder Scrolls IV:Oblivion Edytuj

Jej grób znajduje się w Bravil pod posągiem staruszki.Dostać się tam można, gdy bohater dołączy do Mrocznego Bractwa. Chciał ją zamordować członek mrocznej dłoni, jednak został on powstrzymany. To dzięki jego działaniom gildia prawie przestała istnieć, a Nocna Matka o mały włos nie została unicestwiona.

The Elder Scrolls V:Skyrim Edytuj

W Skyrim dowiadujemy się, że jej sanktuarium w Bravil zostało zbezczeszczone, dlatego też jej strażnik, Cycero, szuka dla niej nowego, bezpiecznego domu.

Ciekawostki Edytuj

  • Nocna Matka należała do rasy Dunmerów.
  • Mroczna Dłoń która próbowała zabić Nocna Matkę tak naprawdę nie mogła by jej nic zrobić ponieważ była ona duchem.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki