Fandom

Elder Scrolls Wiki

Niebiańska Przystań

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Niebiańska Przystań (zwana też Niebiańską Świątynią) – starożytna świątynia zbudowana przez Akavirskich rzemieślników, który leży głęboko w Skyrim. Podczas wydarzeń z głównego wątku The Elder Scrolls V: Skyrim, służy jako nowa siedziba Ostrzy. Świątynia znajduje się na wschód od Markartu na szczycie góry.

Ścieżka prowadząca do świątyni jest pełna różnych zagadek i pułapek, które mogą być rozwiązane lub wyłączone tylko przez Smocze Dziecię.

Historia Edytuj

W Pierwszej Erze świątynia służyła jako placówka dla Obrońców Smoczych Dzieciąt - Akavirskich Wojowników - podczas Smoczej Wojny.

Cesarz Reman II zezwolił na budowę Ściany Alduina w Przystani około 1E 2812. Celem ściany było ukazanie proroctwa Alduina. Biorąc pod uwagę, że powrót Alduina był nieunikniony, wierzyli że to był ich prezent dla tych, którzy przyszli do świątyni po nich.

Rzemieślnicy z świątyń w całym Cesarstwie zostali wezwani do pracy nad ścianą, a po sześciu latach została ona ukończona. Cesarz Reman II odwiedził świątynię i oficjalnie ją poświęcił. Pieczęć Krwi zainstalowana przy wejściu do Świątyni pozwoliła na to by świątynia mogła zostać zamknięte do czasu aż otworzy ją prawdziwy Dovahkiin.

W miarę upływu czasu Akavirscy Wojownicy popadli w zapomnieniea ich świątynia wpadła w ruinę.

Architektura Edytuj

Świątynia wykonana została w klasycznym stylu Akaviru. Wewnątrz znajduje się wielki korytarz z Ścianą Alduina, pokoje sypialne i zbrojownia, natomiast na zewnątrz dziedziniec z placem treningowym.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki