Fandom

Elder Scrolls Wiki

Modryn Oreyn

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Modryn Oreyndunmer będący Czempionem Gildii Wojowników. W czasie naszej służby dla tej organizacji musimy od czasu do czasu udać się do filii w Chorrol, aby ootrzymać od niego tzw. obowiązki. Oreyn jest wierny i lojalny wobec gildii. Jest jednym z najlepszych wojowników jakich ona posiada. Modryn jest bardzo surowy i nietolerancyjny wobec członków, którzy niszczą reputację tej organizacji, lecz prócz tego stara się być pomocny i chce jak najlepiej dla każdego w gildii.

Historia Edytuj

Kariera Oreyna w Gildii Wojowników rozpoczęła się wraz z zadaniem, które wyznaczył czarodziej zwany Argoth. Chciał by odzyskano dla niego pewien przedmiot od wojownika zwanego Azzani Czarne Serce. W celu wykonania tego zadania zostało wysłanych dwadzieścia osób, lecz wróciło tylko pięć. Vitellus Donton, jeden z dwóch synów Mistrzyni gildii, Vileny Donton, także ginie w czasie niego. Oreyn odkrywa, że za niepowodzenie zadania odpowiedzialna jest Kompania z Czarnego Lasu, która także wysłała swoich ludzi w celu wykonania go.

Po śmierci swojego syna Mistrzyni Vilena załamała się. Od tego czasu całą swoją uwagę zaczęła poświęcać swojemu drugiemu synowi, Viranusowi i czuwała by nie groziło mu żadne niebezpieczeństwo. Modryn uważał jednak, że Donton ogranicza w ten sposób chłopaka i w tajemnicy przed nią dawał mu kontrakty. Pewnego razu wysłała go nawet na wykonanie obowiązków wraz z naszym bohaterem. W tym samym czasie dowiaduje się także, że Kompania z Czarnego Lasu zabiera wiele kontraktów gildii oraz przejmuje wielu z ich ludzi. Niedługo później Oreyn dowiaduje się o śmierci maga Argotha i każe nam wyruszyć wraz z nim na poszukiwanie Czarnego Serca. Zamierza pokonać go zanim zrobi to kompania. Po wykonaniu tego, Oreyn wraca do Chorrol gdzie wysyła młodego Dontona na kolejny kontrakt. Jednak nie wraca on z niego i wystraszony Modryn każe wyruszyć nam na poszukiwanie go. Odkrywamy wtedy, że w misji Viranusa przeszkodziła KOmpania i z tego powodu zginął. Gdy dowiaduje się o tym mistrzyni, jest kompletnie załamana i wściekła wyrzuca Oreyna z gildii a nam obniża rangę.

Mimo, że nie należy już do gildii, Oreyn wciąż daje nam zadania, ponieważ chce zniszczyć Kompanię z Czarnego Lasu. Najpierw musimy porwać i przyprowadzić do niego jednego z ważniejszych członków konkurencji, który po torturach wyznaje parę informacji na jej temat. Następnie musimy dołączyć do Kompanii, po to by poznać tajemnicę jej efektywności. Okazuję się, że podają oni swoim członkom narkotyk, który wytwarzają z drzewa Hist, które sprowadzili do Cyrodiil. Poprawia on możliwości w czasie walki, lecz na osoby nie będące Argonianinami ma on bardzo zły wpływ. Ostatecznie wyruszamy do ich siedziby w Leyawiin, by zniszczyć drzewo.

Po tych wydarzeniach, Vilena rezygnuje z obowiązków zarządzania gildią i przekazuje je naszemu bohaterowi, a Oreyn zostaje naszym asystentem.

Powiązane zadania Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki