Fandom

Elder Scrolls Wiki

Misterium Xarxesa

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ta zła książka została napisana przez samego Mehrunesa Dagona, a podana przez Mankara Camorana. Wierzę że Mankar Camoran wykorzystał ją do stworzenia swojego raju.

Misterium Xarxesa (Oblivion).jpg
Misterium Xarxesa – szary tom z daedryczną literą "OHT" na okładce. Została ona napisana przez samego daedrycznego księcia Mehrunesa Dagona.

Informacje Edytuj

Mysterium Xarxesa jest zarówno bramą jak i kluczem do Camorańskiego Raju, w pewnym sensie jest to Raj Camoran, dosłownie. Księga umożliwiła Martinowi Septimowi otworzenie portalu. Posiada ona również różne magiczne zaklęcia i rytuały, które mogą być wykorzystane do otwarcia portalu do Raju. Jednak portal ten wymaga czterech artefaktów aby ujawnić swoją moc są to: Wielki kamień Welkynd, Wielki kamień pieczęci, Daedryczny artefakt i Krew boga.

Kiedy wszystkie cztery obiekty są ułożone razem, inwokacja, z Mysterium Xarxes wiąże cztery przedmioty ze sobą, co prowadzi do powstania gigantycznej kuli pomarańczowego światła i ognia. Jest to portal do Raju. Po kradzieży Mysterium Xarxes'a kult Mitycznego Brzasku przestał istnieć.

Więcej w Fandom

Losowa wiki