Fandom

Elder Scrolls Wiki

Milore Lenth

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Milore Lenthdunmerka występującą w The Elder Scrolls V: Dragonborn. Mieszka w Kruczej Skale, zajmuje się alchemią i prowadzi sklep tej branży. Jej mężem jest Garyn Lenth.

Historia Edytuj

Pochodzi z Morrowind, stamtąd przeprowadziła się do Skyrim, gdzie po jakimś czasie tułaczki wprowadziła się z mężem do Morthalu, gdzie alchemiczka Lami pozwoliła im u siebie zamieszkać. Milore zafascynowana pracą alchemiczki w kilka lat nauczyła się od niej tego rzemiosła. Razem z mężem byli jedynymi Dunmerami w Morthal, toteż szybko zatęsknili za domem. Gdy usłyszeli że powstaje nowa osada na Solstheim, pod wpływem ekscytacji postanowili wyjechać do nowo założonej kolonii. Jej mąż zajął się uprawą roślin popielnych, będąc głównym dostawcą żywności dla całej osady, ona zaś postanowiła wykorzystać umiejętności której nauczyła się od swej norskiej mistrzyni i zajęła się alchemią.

Trener Edytuj

Milore za odpowiednią opłatą może nas uczyć alchemii, w której jest Ekspertem.

Powiązane zadania Edytuj

Milore może nam zlecić tylko jedno zadanie, w którym musimy zgromadzić i jej przekazać pięć galaret z parzydłaka, w nagrodę otrzymamy dwie mikstury najlepszego samopoczucia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki