Fandom

Elder Scrolls Wiki

Maven Czarna Róża

12 662strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Maven Czarna Róża (ang. Maven Black-Briar) – głowa klanu Czarnych Róż. Mieszka w posiadłości Czarnych Róż w Pękninie. Jest właścicielką słynnej Miodosytni Czarnych Róż, oraz jest matką Hemminga, Ingun i Sibbiego Czarnych Róż. Maven jest dość wpływowa w Pękninie. Jeśli Dovahkiin w wojnie domowej opowie się po stronie Legionu Cesarskiego to jarlem Pękniny zostanie Maven Czarna Róża.

Historia Edytuj

Maven jest najbardziej wpływową osoba w Rift i całej prowincji Skyrim, jest głową klanu Czarnych Róż.Ma bardzo dobrą smykałkę do interesów, jest właścicielką Miodosytni Czarnych Róż. Jej miód jest rozpowszechniony w całym Skyrim, dzięki temu jej klan jest niezwykle bogaty. Maven ma wpływowych przyjaciół w Gildii Złodziei i dzięki jej wpływom, kiedy gildia zaczęła się rozpadać, nie doprowadziło to do jej całkowitego upadku. Jest doradcą Jarla Laili Prawo-Dawcy i w rzeczywistości to ona włada Pękniną.

Rodzina Edytuj

Ciekawostki: Edytuj

  • W piwnicy jej posiadłości, w jednym z pokojów widzimy że ktoś odprawiał Mroczny Sakrament. Prawdopodobnie to właśnie Maven.
  • Spotykamy ją na przyjęciu w Ambasadzie Talmoru

Więcej w Fandom

Losowa wiki