Fandom

Elder Scrolls Wiki

Maro

12 429stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

MaroCesarski, komendant służby specjalnej Trzeciego Cesarstwa Penitus Oculatus.

Informacje Edytuj

Zazwyczaj przebywa w gospodzie Penitus Oculatus przy Smoczymoście razem z innym agentem.

Jeśli Smocze Dziecię przystąpi do Mrocznego Bractwa Maro będzie jego głównym wrogiem. Po tym jak dowiaduje się, że jego syn – Gaius został zamordowany, organizuje atak na Sanktuarium Mrocznego Bractwa w wyniku czego zabija większość jego członków, w tym przywódczynię zakonu – Astrid. Następnie możemy się dowiedzieć o nim od Amaunda Motierre, który powie nam, że Maro przebywa gdzieś w dokach Samotni. Możemy pójść tam i go zabić choć nie jest to obowiązkowe.

Jeśli Smocze Dziecię zabije Astrid, Maro stanie się jego sojusznikiem i rozkaże, by udało się do Sanktuarium Bractwa i zabiło wszystkich jego członków.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Smocze Dziecię wchodzi do kajuty cesarza na jego statku w ostatniej misji dla Mrocznego Bractwa, ten wypowiada słowa Cóż, komendant Maro po raz kolejny okazał się głupcem. Może to oznaczać, że Maro zapewniał cesarza, iż Mroczne Bractwo zostało zniszczone.
  • Jeśli Smocze Dziecię opowie się po stronie Maro w walce z Mrocznym Bractwem, może on być obecny na jego ślubie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki