Elder Scrolls Wiki

Mages Guild (Daggerfall)

12 424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Gildia Magów – organizacja z siedzibami w całym Tamriel, przeznaczona jest do nauki mocy magicznych. Każdy z obywateli może nabyć w gildii mikstury, składniki alchemiczne, magiczne przedmioty oraz standardowe zaklęcia. Szkolenie, usługi oraz towary są tańsze dla członków tejże gildii.

Szefowie gildii w różnych miastach dostarczają swoim podopiecznym zadań, aby ci mogli szkolić się w praktycznym posługiwaniu się magią.

Gildia Magów jest prowadzona przez Arcymaga oraz Radę Magów, która ma swą siedzibę w Cesarskim Mieście. Rada Magów ma wpływ na różne aspekty w Gildii m.in. zakazała nekromancji oraz administruje rekrutację do tejże organizacji.

Historia Edytuj

Gildia Magów została założona przez Vanusa Galeriona w pierwszych latach Drugiej Ery aby zarządzać magią w całym Tamriel z jednego punktu. Tym samym Gildia oddaliła się od innych tego typu grup np. Zakon Psijic (Vanus Galerion był członkiem Zakonu Psijic).

Po Kryzysie Otchłani Gildia Magów została rozproszona, powstały dwie nowe organizacje:

Większość dużych miast w regionie Zatoki Iliac posiadają swoje siedziby Gildii Magów, mieszkańcy mogą tam kupować czary oraz magiczne przedmioty lecz dla pełnego dostępu musimy dołączyć do tejże organizacji.

Siedziby gildii Edytuj

Widocznie poziom postaci gracza określa, które zadania można uzyskać z gildii, a nie na reputację, jakie można mieć z nim. Na przykład poziom 2 postaci może uzyskać jakiekolwiek zadanie, które wymaga reputacji 21 lub mniej.

Powiązane zadania Edytuj

Główne zadania i informacje
Nazwa zadania Tekst zadania Opis Wymagana reputacja
Zadania dla niebędących członkami
Missing Book My name is (name). You want work but.... Odzyskaj zaginione książki Gildii Magów. Nie w gildii
Grab an Ingredient I am (name). As a rule, only guild members... Weź składnik z lokalnego lochu.
The Loose Pet Imp You may call me (name). Normally I can only give work... Pupil ucznia - imp zgubił się.
An Ancient Scroll Hmmph. You're not a guild member... Pobliski loch posiada zwój, który pożąda Gildia Magów.
Zadania dla członków
Retrieve an Ingredient We need you to get a rare ingredient that is hidden away...
One of our more brilliant students...
Zabierz składnik z pobliskiego lochu. W gildii
Mummy Wrappings (Oath), is there anything more exasperating than the discovery...
Recipes are a daft business, (rank)...
W pobliżu mumii jest trochę za dużo szmat.
Cast the Sleep Spell Noble (noble) has sponsored the guild in...
If you are capable of casting the standard circinate spell Sleep...
Pomóż szlachcicowi się przespać.
Research Notes As the premier research institution in the Empire...
The Mages Guild of (current town) has...
Zabierz notatki badań dla Gildii Magów.
Open a Chest * I need someone who can cast the Open spell... Kupiec potrzebuje magicznie otwartej skrzyni.
Azimuthal Vectors * (Brother/Sister), I am perplexed. Perhaps...
Hmm, yes, if the internal azimuthal vectors...
Pomóż maga z jego badaniami.
Atronach Hunting Rather embarrassing, but one of our experiments...
Actually, we have had a bit of...
Atronach uciekł z Gildii Magów. 10 punktów reputacji lub więcej
Guard the Guild The Guildhall -- how should one...
The Mages Guild is in need of someone...
Złodzieje próbują ukraść magiczny przedmiot z Gildii Magów.

Former Student Part I *

Zadanie:Former Student Part II *
Zadanie:Former Student Part III *
You are loyal member of the Mages Guild ...

Wytrop byłego ucznia praktykującego zakazaną magię lub pomóż mu w jego badaniach.

Pomóż magowi renegatowi odnaleźć pudełko w Direnni Tower.
Pomóż magowi renegatowi w jego staraniach, aby odnaleźć zaginiony magiczny przedmiot.
11 punktów reputacji lub więcej
Protect an Honored Mage I am (name), servant of the mighty (mage)...
It is a very great honor, my dear...
Ochroń honorowego maga. 20 punktów reputacji lub więcej
A Dangerous Wizard Doubtless, you have heard of the crazed wizard (wizard's name). ...
The people of (current region) have been...
Potężny czarodziej zagraża całemu Tamriel.
Oracle Are you (player)? The (rank)? Szlachcic przepowiada śmierć. 21 punktów reputacji lub więcej
Rogue Imp My name is (name). We need someone to kill... Zabij impa, który zdenerwował niektórych szlachciców. 30 punktów reputacji lub więcej
Banish Daedra I don't know if you can assist me at ...
It is a great irony that summoning a daedra...
Banish Daedra is one of the most difficult of ...
Nadszedł czas, aby pozbyć się Daedr. 40 punktów reputacji lub więcej

* - Zadanie jest dostępne tylko z CompUSA Special Edition Patch

Rangi Edytuj

Ranga Tytuł rangi (wersja angielska - oficjalna) Tytuł rangi (wersja polska - nieoficjalna) Reputacja Wysoka umiejętność Niska umiejętność
0 Apprentice Uczeń 0 22 4
1 Journeyman Czeladnik 10 23 5
2 Evoker Przywoływacz 20 31 9
3 Conjurer Iluzjonista 30 39 13
4 Magician Magik 40 47 17
5 Enchanter Czarownik 50 55 21
6 Warlock Czarodziej 60 63 25
7 Wizard Czarnoksiężnik 70 71 29
8 Master Wizard Mistrz czarnoksięstwa 80 79 33
9 Archmage Arcymag 90 87 37

Wymagania Edytuj

Zobacz: Umiejętności

  • Alteration
  • Destruction
  • Illusion
  • Mysticism
  • Restoration
  • Thaumaturgy

Korzyści Edytuj

Korzyści wg rangi

Wszyscy Dostęp do identyfikacji przedmiotu (Item Identification)
Dostęp do handlarza zaklęć (Spell Merchant)
Ranga 0 Dostęp do konstruktora zaklęć (Spell Maker)
Bezpłatne przywracanie many dla magów
Ranga 2 Dostęp do biblioteki (Library)
Ranga 3 Dostęp do handlarza magicznych przemiotów (Magical Item Merchant)
Ranga 4 Dostęp do handlarza klejnotów dusz (Soul Gem Merchant)
Ranga 5 Dostęp do konstruktora przedmiot (Item Maker)
Ranga 6 Dostęp do przywołania Daedry (Daedra Summoner)
Całodobowy dostęp do siedzib gildii
Ranga 8 Dostęp do serwisu teleportu (Teleporter service)

Trening Edytuj

Zobacz: Umiejętności

  • Alteration
  • Daedric
  • Destruction
  • Dragonish
  • Harpy
  • Illusion
  • Impish
  • Mysticism
  • Orcish
  • Restoration
  • Spriggan
  • Thaumaturgy

Więcej w Fandom