Fandom

Elder Scrolls Wiki

Madanach

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Madanach – postać występująca w The Elder Scrolls V: Skyrim. Król Renegatów. Próbuje usamodzielnić Pogranicze od Cesarstwa, oraz Gromowładnych. Może zginąć, jak i przeżyć zależnie od woli Dovahkiina.

Historia Edytuj

Madanach chciał oddzielenia Pogranicza od Cesarstwa. Kiedy Cesarstwo było osłabione po Wielkiej Wojnie, Madanach rozpoczął rewolucje. Wtedy stał się królem Renegatów. Po dwóch latach panowania Madanacha, Ulfrik Gromowładny ze swoją armią chcieli odzyskać te ziemie dla Skyrim. Wtedy to Ulfrik Gromowładny zajął Markart i Madanacha uwięził. Wtedy rozpoczął się Incydent Marakacki, a armia Ulfrika Gromowładnego stała się nowo powstałymi oddziałami Gromowładnych. Przez 20 lat Madanach siedział w Kopalni Cidhna. Miał zostać ścięty, ale nie został, gdyż zaczął potajemnie współpracować z Thonarem Srebrno-Krwistym. Jednak po 20 latach odwrócił się od niego. W 4E 201 Madanach podejmuję próbę ucieczki z Kopalni Cidhna i poprowadzeniu Renegatów do walki.

Osobowość Edytuj

Madanach jest już starszym panem, który pragnie niepodległości Pogranicza. Pragnie on sprawiedliwości, chociaż jest zbyt ufnym człowiekiem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki