Fandom

Elder Scrolls Wiki

Lucien Lachance (Oblivion)

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Lucienlachance.jpg

Lucien Lachance

Lucien Lachance – postać występująca w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Jest on Cesarskim zabójcą, mówcą Czarnej Ręki. Jest on pierwszym znanym członkiem Bractwa oraz człowiekiem, który rekrutuje Bohatera Kvatch do organizacji.

Historia Edytuj

Rekrutacja Bohatera Kvatch Edytuj

Gdy bohater zabiję jakąś niewinną osobę i pójdzie się położyć Lucien porwie go. Zaproponuje Czempionowi Cyrodiil dołączenie do Bractwa pod warunkiem, że zabiję osobę imieniem Rufio który rezyduje w karczmie na północ od Bravil. Lachance mieszka w ruinach Fortu Farragut, który znajduję się w północnej części Cheydinhal.

Śmierć Edytuj

Po dowiedzeniu się o zabójstwach zdrajcy Czarnej Ręki Lucien domyśla się, że następnym celem zdrajcy jest bosmerski Słuchacz Ungolim. Lucien udaje się aby powstrzymać zdrajcę od zabójstwa Słuchacza. Przybywa do Bravil jednak za późno: Ungolim nie żyje, a jego ciało leży pod Pomnikiem Szczęśliwej Staruszki. Niestety członkowie Czarnej Ręki stwierdzili, że to Lucien jest zabójcą i pomimo rozpaczliwych stwierdzeń nie wierzą mu na słowo. Zabijają Mówcę oraz okaleczają jego ciało nie do rozpoznania. Następczyni Luciena - Arquen stwierdza, że ucztowała wnętrznościami Lachenca. Powieszają jego ciało do góry nogami w wiejskim domku, aby upamiętnić to co się stanie wszystkim zdrajcom Bractwa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki