Fandom

Elder Scrolls Wiki

Lekki pancerz (Skyrim)

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Lekki pancerz – umiejętność doskonaląca obronę oraz szybkość w używaniu Lekkiej zbroi. Drzewo umiejętności posiada 6 perków do odblokowania, razem można odblokować ich 10 (1 perk posiada 5 dodatków).

Lekka Zbroja Edytuj

Perki Edytuj

Po każdym awansie na kolejny poziom dostajemy jedną cechę.

Cecha Wymagania Opis
Zwinny wojownik Lekki pancerz 0/20/40/60/80 Zwiększa współczynnik zbroi dla lekkich pancerzy o 20%/40%/60%/80%/100%.
Dopasowany pancerz Lekki pancerz 30, Zwinny wojownik 25% premii do pancerza, jeśli masz na sobie pełen lekki pancerz - na głowie, korpusie, rękach i nogach.
Swoboda ruchów Lekki pancerz 50, Dopasowany pancerz Lekki pancerz nic nie waży i cię nie spowalnia po założeniu.
Kroczący wśród wichrów Lekki pancerz 60, Swoboda ruchów Kondycja regeneruje się o 50% szybciej w przypadku założenia lekkiego pancerza na głowę, korpus, ręce i nogi.
Pełen zestaw Lekki pancerz 70, Dopasowany pancerz Dodatkowe 25% premii do pancerza w razie zastosowania pełnego zestawu lekkiego pancerza.
Zręczne ruchy Lekki pancerz 100, Pełen zestaw LUB Kroczący wśród wichrów 10% szansy na uniknięcie wszystkich obrażeń ataku wręcz w przypadku założenia lekkiego pancerza na głowę, korpus, ręce i nogi.

Nauczyciele Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki