Fandom

Elder Scrolls Wiki

Legion Cesarski (Skyrim)

12 623strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Niech żyje Cesarstwo! Niech żyje Cesarz!

―Przysięga legionisty
Legion Cesarski – wojsko Trzeciego Cesarstwa. Zwykle swoje garnizony mają w fortach, rozrzuconych po całym kontynencie Tamriel.

Informacje Edytuj

Legion w Skyrim dowodzony jest przez generała Tulliusa, znajdującego się w Samotni. Walczy on z Gromowładnymi o władzę nad Skyrim.

W piątej części The Elder Scrolls nasz bohater ma możliwość dołączenia do Legionu, aby to uczynić należy w Zamku Dour, znajdującym się w Samotni porozmawiać z legat Rikke. Otrzymamy od niej rozkaz zabicia wszystkich bandytów znajdujących się w Forcie Hraggstad. Kiedy wykonamy zadanie i poinformujemy ją o tym, składamy przysięgę przed generałem Tulliusem i oficjalnie stajemy się członkiem Legionu. Należy pamiętać, że rozpoczynając działalność jako legionista tracimy możliwość dołączenia do Gromowładnych. Następujące stopnie wojskowe występują w Legionie:

  • Auxelarius
  • Kwestor
  • Prefekt
  • Trybun
  • Legat

Inne formacje militarne Edytuj

  • Ostrza - tajni agenci cesarscy i ochrona cesarza, rozwiązani po Wielkiej Wojnie.
  • Penitus Oculatus - służba ochraniająca cesarza w 4E.
  • Kontrwywiad Cesarski - służba wywiadowcza i operacyjna.
  • Cesarskie Biuro Więzienne - służba więzienna, pod-formacja straży miejskiej i legionu w danych prowincjach.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki