Elder Scrolls Wiki

Legendarny smok

6764strony na
tej wiki
Komentarze4
Legendarny smok
250px-Legendary Dragon Arcwind 1

Dane
  • ID
    ID
    Bazowy identyfikator (BaseID) pozwalający odnaleźć się w plikach gry. To jest własność typu Tekst.
  • xx00C5F5
  • Występowanie
    Występowanie
    Określa w jakich częściach serii występuje. To jest własność typu Strona.

Informacje
  • Typ
    Typ
    Określa typ. To jest własność typu Tekst. Linkuje do stron, używających formularza Przedmiot.

Statystyki
  • Poziom
    Poziom
    Określa poziom postaci lub stworzenia. To jest własność typu Tekst. Linkuje do stron, używających formularza Byt.
  • 75
  • Obrażenia
    Obrażenia
    Podstawowa wartość obrażeń nieuzależniona od umiejętności oraz innych dodatkowych atrybutów. To jest własność typu Tekst. Linkuje do stron, używających formularza Byt, Przedmiot.
  • 200
  • Zdrowie
    Zdrowie
    Ilość posiadanego zdrowia przez dane stworzenie lub postać. To jest własność typu Tekst. Linkuje do stron, używających formularza Byt.
  • 4163
  • Mana
    Mana
    Ilość posiadanej many przez daną postać lub stworzenie. To jest własność typu Tekst. Linkuje do stron, używających formularza Byt.
  • 150
  • Kondycja
    Kondycja
    Ilość posiadanej kondycji przez dane stworzenie lub postać. To jest własność typu Tekst. Linkuje do stron, używających formularza Byt.
  • 347
Szczątki
s • w pdef
Legendarny smok (en. Legendary Dragon) – jeden z nowych rodzajów smoków dodanych w The Elder Scrolls V: Dawnguard i jest najsilniejszym rodzajem smoków. Smoki tego typu pojawiają się, gdy postać gracza ma poziom 78 lub wyższy.

WyglądEdytuj

Ubarwienie łusek legendarnego smoka jest fioletowo-szare tak jak jego skrzydła. Na głowie ma dwa małe lekko zagięte czarne rogi.

Przedmioty w szczątkachEdytuj

Oprócz smoczych kości, smoczych łusek, septimów oraz klejnotów, szczątki legendarnych smoków mogą zawierać daedryczne bronie lub elementy zbroi. Bardzo rzadko można też uzyskać Młot ze smoczej kości.

CiekawostkiEdytuj

  • Legendarny smok jest silniejszy od Alduina pod względem punktów życia, punktów zadawanych obrażeń oraz siłą krzyków.
  • Jest to najsilniejszy smok jaki kiedykolwiek został dodany do The Elder Scrolls V: Skyrim.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii