FANDOM

Kvatch był drugim co do wielkości miastem Cyrodiil zbudowanym na szczycie wysokiego wzgórza położonego pomiędzy miastami Anvil i Skingrad.

Historia Edytuj

Kvatch Herb.png

Herb miasta

W czasach Pierwszej Ery, Kvatch rywalizował z położonym niedaleko miastem Skingrad. Ich rywalizacja zakończyła się, gdy Kvatch był pod rządami króla Justiniusa, którego córka Belene poślubiła księcia Rislava ze Skingradu w celu zawarcia pokoju. Później oba sojusznicze miasta wspólnie działały przeciwko Alessiańskiej armii.

W 249 roku Trzeciej Ery miasto splądrował Camoran Uzurpator. W obronie Kvatch stanął Antus Pinder. Chociaż poniósł klęskę na jego cześć postawiono pomnik w centralnej części miasta.

Kvatch FGIllustration.jpg

Kvatch przed atakiem Daedr

W czasach Kryzysu Otchłani miasto było zarządzane przez hrabiego Ormelliusa Goldwine'a. Niedługo po zabójstwie Cesarza Uriela Septima VII przed miejską bramą pojawiły się wrota do Otchłani. Miasto zostało zaatakowane przez hordę daedr i niemal całkowicie zniszczone, a Goldwine został zabity przez jednego z młokosów.

Na początku Czwartej Ery, Kvatch przez długi czas był opuszczonymi ruinami nim został odbudowany. Ostatecznie, koniec miasta nastąpił w czasach Wielkiej Wojny, kiedy zostało doszczętnie zniszczone.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki