Fandom

Elder Scrolls Wiki

Księżycowy cukier (Morrowind)

12 425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Księżycowy cukier (ang. Moon Sugar) – białe, małe, grube kryształki cukru.

Produkcja Edytuj

Produkowany jest z trzcin cukrowych, porastających tylko wybrzeża i estuaria (poszerzone, lejkowate ujście rzeki) prowincji Elsweyr. Przestępcy i przemytnicy nieudolnie starają się uprawiać tą roślinę poza granicami Elsweyr. Używany przez Khajiitów jako przyprawa. Posiada skromne właściwości magiczne, jest bardzo silnym narkotykiem, którego używania zakazało Cesarstwo. Z przyprawy tej produkowany jest inny narkotyk zwany Skoomą - bardzo drogi napój popularny szczególnie wśród Khajiitów na obszarze całego Tamriel.

The Elder Scrolls III: Morrowind Edytuj

Księżycowy cukier to gruby proszek składający się z małych, białych kryształków, produkowany z trzcin cukrowych porastających wybrzeża i estuaria Elsweyr. Khajiici używają go jako przyprawy, przejawia on również pewne skromne właściwości magiczne, jest jednak także (może przede wszystkim) bardzo silnym narkotykiem, którego używania zakazało Cesarstwo Tamriel (a zatem jest on nielegalny także w Morrowind). Przestępcy bezskutecznie próbowali uprawiać trzciny księżycowego cukru na Vvardenfell.[1]

Przypisy Edytuj

  1. Tendris Vedran i Anarenen w The Elder Scrolls III: Morrowind.

Więcej w Fandom

Losowa wiki