Fandom

Elder Scrolls Wiki

Kowalstwo (Skyrim)

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kowalstwo (ang. Smithing) – umiejętność, którą nasz bohater rozwija poprzez wykuwanie lub ulepszanie przedmiotów. Na urządzenia służące do rozwijania tej umiejętności możemy trafić w miastach najczęściej znajdują się blisko domu osoby sprzedającej broń. Możemy też się natknąć na nie w kryjówkach bandytów. Rasy, które posiadają dodatkowe bonusy do tej umiejętności to Nord, Ork oraz Redgard.

Trenerzy Edytuj

Perki Edytuj

Po każdym awansie na kolejny poziom dostajemy jednego perka.

Perk Wymagania Opis
Kowalstwo stalowe

(Steel Smithing)

brak Umożliwia tworzenie stalowych pancerzy oraz broni i ulepszanie ich dwa razy skuteczniej.
Magiczny kowal

(Arcane Blacksmith)

Kowalstwo 60, Kowalstwo stalowe Umożliwia ulepszanie magicznych broni i pancerzy.
Kowalstwo elfów

(Elven Smithing)

Kowalstwo 30, Kowalstwo stalowe Umożliwia tworzenie elfickich pancerzy oraz broni i ulepszanie ich dwa razy skuteczniej.
Wiedza o pancerzach

(Advanced Armors)

Kowalstwo 50, Kowalstwo elfów Umożliwia tworzenie pancerzy łuskowych oraz płytowych i ulepszanie ich dwa razy skuteczniej.
Kowalstwo szklane

(Glass Smithing)

Kowalstwo 70, Wiedza o pancerzach Umożliwia tworzenie szklanych pancerzy oraz broni i ulepszanie ich dwa razy skuteczniej.
Kowalstwo krasnoludów

(Dwarven Smithing)

Kowalstwo 30, Kowalstwo stalowe Umożliwia tworzenie krasnoludzkich pancerzy oraz broni i ulepszanie ich dwa razy skuteczniej.
Kowalstwo orków

(Orcish Smithing)

Kowalstwo 50, Kowalstwo krasnoludów Umożliwia tworzenie orkowych pancerzy oraz broni i ulepszanie ich dwa razy skuteczniej.
Kowalstwo ebonowe

(Ebony Smithing)

Kowalstwo 80, Kowalstwo orków Umożliwia tworzenie ebonowych pancerzy oraz broni i ulepszanie ich dwa razy skuteczniej.
Kowalstwo daedr

(Daedric Smithing)

Kowalstwo 90, Kowalstwo ebonowe Umożliwia tworzenie daedrycznych pancerzy oraz broni i ulepszanie ich dwa razy skuteczniej.
Smocza zbroja

(Dragon Armor)

Kowalstwo 100, Kowalstwo daedr LUB Kowalstwo szklane Umożliwia tworzenie smoczych pancerzy i ulepszanie ich dwa razy skuteczniej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki