Fandom

Elder Scrolls Wiki

Kompania Wschodnio-Cesarska

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Kompania Wschodnio-Cesarska – organizacja handlowo-wojskowa podlegająca pod flotę handlową Trzeciego Cesarstwa. Założono ją w celach handlowych i gospodarczych przez Cesarstwo ma za zadanie wydobywanie i produkowanie towarów na terenach Cesarstwa oraz transportowanie i rozpowszechniania go po prowincjach drogą morską. Swoją działalność prowadziła w Trzeciej i Czwartej Erze.

Siedzibę główną Kompania ma w Cesarskim Mieście, jednak biura i magazyny posiada w całym Tamriel.

Biura i Magazyny Edytuj

Kompania jest bardzo rozwiniętą i stanowi bardzo ważną częścią Cesarstwa dlatego organizacja wykupuje sobie wiele portów, magazynów i nieruchomości na całym kontynencie Tamriel m.in w:

Prawdopodobnie posiada też placówki w Summerset i Hammerfell.

Eksport i import Edytuj

Główne towary które Kompania eksportuje i importuje to:

Znani członkowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kompania ta jest odwzorowaniem Brytyjskiej Kompanii Wschodnio-Indyjskiej, która została założona w 1600 r. w celach eksportowania i importowania towarów z Wielkiej Brytanii do Kolonii Indyjskiej i z powrotem.
  • W The Elder Scrolls IV: Oblivion nie znajdujemy większej ilości informacji na temat tej organizacji, nie poznajemy żadnego jej członka czy też nie znajdujemy jej magazynu w Cesarskim Porcie, a jednak Kompania w rzeczywistości posiadała tam swoje biuro.

Więcej w Fandom

Losowa wiki