Fandom

Elder Scrolls Wiki

Komnata Umarłych

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Komnata Umarłych – budynek, który znajduje się w większych miastach Skyrim. Obywatele danych miast są chowani w komnatach umarłych. Świątynia ta jest poświęcona bogowi Arkayowi. Pod niektórymi komnatami umarłych (w Białej Grani oraz w Samotni) są katakumby, w których są groby zmarłych obywateli. Czasem w katakumbach mogą znajdować się szkielety, które nie są przyjaźnie nastawione do odwiedzających katakumby. W katakumbach można znaleźć różne przedmioty, w tym złoto, książki, amulety.

Komnaty UmarłychEdytuj

Powiązane zadania Edytuj

  • Pielgrzymka, zadanie z kategorii "Różne" (Komnata Umarłych w Pękninie)
  • Amulet Andursa, zadanie z kategorii "Różne" (Komnata Umarłych w Białej Grani)

Ciekawostki Edytuj

  • Tylko w Komnacie Umarłych w Białej Grani trumny są podpisane.
  • Jeśli zabije się obywatela/obywatelkę Białej Grani, będzie pochowany/pochowana w tej Komnacie Umarłych wraz ze swoim dobytkiem, m.in. nawet kluczami.
  • Szkielety w Komnacie Umarłych w Białej Grani zadają niskie obrażenia, co pozwala na ulepszanie umiejętności postaci gracza na początku gry. Łatwo tu ulepszyć Ciężki pancerz, Lekki pancerz, Blokowanie i Przywracanie.
  • Mimo, że Komnaty Umarłych przeznaczone są dla Nordów, w Komnacie Umarłych w Białej grani można znaleźć ciała osób niebędących Nordami.
  • Komnata Umarłych w Falkret służy jako dom dla opiekunów cmentarza miejskiego, a nie jako grobowiec.
  • Ciało Nikczemnej Susanny zamordowanej na cmentarzu w Wochrowym Tronie będzie w Komnacie Umarłych po jednym dniu od napotkania ciała przez Smocze Dziecię.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki