FANDOM

Koń – zwierzę używane w celu szybszego podróżowania po krainie. Możemy się spotkać z pięcioma różnymi maściami (kolorami) koni.

Występowanie Edytuj

Konia możemy zakupić w stajni, znajdującej się blisko bram wszystkich większych miast. Cena konia wynosi 1000 septimów. Jeśli nie chcemy zapłacić, możemy oczywiście ukraść konia, lecz wtedy nasza grzywna wzrośnie o 50 septimów. W grze są również trzy okazje zdobycia indywidualnych koni, posiadających własne imię.

Wygląd Edytuj

Konie w Skyrim wyglądem przypominają bardziej kucyki. Są mniejsze od normalnych koni oraz posiadają duże owłosienie przy kopytach. Z umaszczeniem koni bywa różnie - niektóre potrafią być czarne, brązowe, łaciate, czy szare.

Konie bez imienia Edytuj

Konie z imieniem Edytuj

  • Mróz - koń, którego można zdobyć kradnąc go z posiadłości Czarnych Róż dla klienta, który nie otrzymał go z powodu aresztowania sprzedawcy - syna Maven Czarnej Róży. Bohater ma do wyboru trzy opcje: oddać konia kupcowi, zastraszyć kupca i zabrać konia lub zabić kupca i odebrać konia.
  • Cienisty - koń czarnej maści z czerwonymi oczami. Otrzymujemy go z jednej misji dla Mrocznego Bractwa. Gdy umrze po paru dniach "zmartwychwstanie".
  • Arvak - czarny koń-szkielet, posiadający zamiast grzywy i ogona fioletowe płomienie. Dostępny tylko w dodatku Dawnguard.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki