Fandom

Elder Scrolls Wiki

Kintyra Septim II

12 436stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kintyra Septim II – ósma cesarzowa i druga Cesarzowa Tamriel. Córka Antiochusa Septima i jego żony Gysilli.

Historia Edytuj

Historia życia Kintyry Septim II jest prawdopodobnie najsmutniejszą opowieścią Rodu Septimów.

W 3E 104, dziesięć lat po koronacji na cesarza Tamriel Antiochus Septim i jego druga żona Gysilla mieli córkę, którą nazwali Kintyra, na cześć poprzedniej cesarzowej.

Po śmierci ojca w 3E 119 Kintyra odziedziczyła tron w wieku 15 lat i nadano jej imię Kintyra Septim II. Jej wujek, Cephorus Król Gilane i król Lilmoth Magnus, uczestniczyli w koronacji, ale jej ciotka, Potema królowa Samotni, została wygnana za znieważenie Kintyry przed Radą Cesarstwa, oskarżając ją że jest dzieckiem bękartem, nawiązując do dekadencji które istniały w Cesarskim Mieście w czasie panowania jej ojca.

Królowa Potema mimo wszystko bardzo chciała przejąc tron dla siebie i swojego syna, Uriela. Kiedy oskarżenia Potemy nic nie dały, Uriel kupił poparcie niezadowolonych królów Wysokiej Skały, Skyrim i Morrowind oraz z pomocą matki koordynował trzy ataki na wojska Kintyry, które zaowocowały w wojnie domowej zwanej wojną Czerwonego Diamentu, jej nazwa pochodzi od symbolu Cesarskiej Rodziny.

Po pewnym czasie Kintyra została porwana za pomocą podstępu księcia Glenpoint. Po roku w niewoli została zabita a jej morderców poszukiwano przez długi czas. Nie wiadomo czy udało się ich znaleźć.

Tragiczny koniec Kintyry Septim II upamiętnia święto Broken Diamonds.

Gdy wieść o śmierci Kintyry opłynęła Tamriel, Potema wynegocjowała by to jej syn jako najbliższy członek rodu został Cesarzem i tak się stało. Władze po niej przejął Uriel Septim III.

Rodzina Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Była bardzo uzdolnioną mistyczką i czarodziejką

Nawigacja Edytuj

Antiochus Septim Cesarzowa Tamriel Uriel Septim III

Antiochus Septim Właściciele Amuletu Królów Uriel Septim III

Antiochus Septim Głowa Rodu Septimów Uriel Septim III

Cesarze Tamriel
Antiochus SeptimAttrebus MedeBrazollus DorCassynder SeptimCephorus Septim ICephorus Septim IICuhlecainHestraKastav CyrodiilKatariah SeptimKintyra Septim IKintyra Septim IIMagnus SeptimMartin SeptimMorihatha SeptimPelagius Septim IPelagius Septim IIPelagius Septim IIIPelagius Septim IVReman CyrodiilReman IIReman IIISavirien-ChorakTiber Septim

Więcej w Fandom

Losowa wiki