FANDOM

Kintyra Septim II – ósmy cesarz i druga cesarzowa Tamriel. Córka Antiochusa Septima i jego żony Gysilli.

Historia Edytuj

Historia życia Kintyry Septim II jest prawdopodobnie najsmutniejszą opowieścią Rodu Septimów.

W 3E 104, dziesięć lat po koronacji na cesarza Tamriel, Antiochus Septim i jego druga żona Gysilla, doczekali się córki, którą nazwali Kintyra, na cześć poprzedniej cesarzowej.

Po śmierci ojca w 3E 119, Kintyra odziedziczyła tron w wieku 15 lat i nadano jej imię Kintyra Septim II. Jej wujek - Cephorus, król Gilane i król Lilmoth - Magnus, uczestniczyli w koronacji, ale jej ciotka, Potema, królowa Samotni, została wygnana za znieważenie Kintyry przed Radą Cesarstwa, oskarżając ją o bycie bękartem, nawiązując do dekadencji które istniały w Cesarskim Mieście w czasie panowania jej ojca.

Królowa Potema mimo wszystko bardzo chciała przejąc tron dla siebie i swojego syna, Uriela. Kiedy oskarżenia Potemy nic nie dały, Uriel kupił poparcie niezadowolonych królów Wysokiej Skały, Skyrim i Morrowind oraz z pomocą matki, koordynował trzy ataki na wojska Kintyry, które zaowocowały wojną domową, zwaną wojną Czerwonego Diamentu, jej nazwa pochodzi od symbolu Cesarskiej Rodziny.

Po pewnym czasie, Kintyra została porwana z pomocą podstępu księcia Glenpoint. Tragiczny koniec Kintyry Septim II upamiętnia święto Broken Diamonds.

Gdy wieść o uwięzieniu Kintyry opłynęła Tamriel, syn Potemy - Uriel Septim III koronował się na nowego cesarza.

Rodzina Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Była bardzo uzdolnioną mistyczką i czarodziejką

Nawigacja Edytuj

Antiochus Septim Cesarzowa Tamriel Uriel Septim III

Antiochus Septim Właściciele Amuletu Królów Uriel Septim III

Antiochus Septim Głowa Rodu Septimów Uriel Septim III

Cesarze Tamriel
Antiochus SeptimAttrebus MedeBrazollus DorCassynder SeptimCephorus Septim ICephorus Septim IICuhlecainHestraKastav CyrodiilKatariah SeptimKintyra Septim IKintyra Septim IIMagnus SeptimMartin SeptimMorihatha SeptimPelagius Septim IPelagius Septim IIPelagius Septim IIIPelagius Septim IVReman CyrodiilReman IIReman IIISavirien-ChorakTiber Septim