Fandom

Elder Scrolls Wiki

Kastav Cyrodiil

12 424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cesarz Kastav – rządził podczas Imperium Remanów po Królu Remanie I oraz Cesarzu Brazollusie Dor i przed Cesarzem Remanem Cyrodiilem II. W roku 1E 2801 Kastav rozkazał Ostrzom ze Skyrim pochwycić zakładników z Markartu oraz Starego Hroldanu, aby mieć pewność, że Jarlowie "spotkają swój kontygent poborowy". Mistrz Ostrzy początkowo protestował przeciwko temu, jednak jego bunt został stłamszony przez Cesarza. Zakładnicy zostali zakwaterowani i wyszkoleni. Pod koniec 1E 2804, Kastav nakazał Ostrzom stłumienie Rebelii w Wichrowym Tronie, jednak Mistrz odmówił wykonania rozkazu. W odpowiedzi, Kastav zarządził odcięcie ich od wszelkich dostaw. W 1E 2805 Niebiańska Przystań została oblężona a Wichrowy Tron ograbiony przez fałszywego rekruta Ostrzy imieniem Kalien. W 1E 2806 ta sama świątynia dowiedziała się, iż Reman II został koronowany po tym, jak oblężenie zostało zniesione, wynika z tego, że Kastav musiał umrzeć a Reman II nakazał zakończenie oblężenia kiedy na jego głowie zagościła korona.[1]

Przypisy Edytuj

  1. Annały Smoczej Straży 2800-2819

Nawigacja Edytuj

Brazollus Dor Cesarz Tamriel Reman II

Cesarze Tamriel
Antiochus SeptimAttrebus MedeBrazollus DorCassynder SeptimCephorus Septim ICephorus Septim IICuhlecainHestraKastav CyrodiilKatariah SeptimKintyra Septim IKintyra Septim IIMagnus SeptimMartin SeptimMorihatha SeptimPelagius Septim IPelagius Septim IIPelagius Septim IIIPelagius Septim IVReman CyrodiilReman IIReman IIISavirien-ChorakTiber Septim

Więcej w Fandom

Losowa wiki