Fandom

Elder Scrolls Wiki

Karawana Khajiitów

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Karawany Khajiitów to grupy handlarzy podróżujących po obszarze całego Skyrim. Ze względu na często spotykany wśród Nordów rasizm do innych ras nie są wpuszczani do miasta przez co muszą koczować za murami miasta.

Karawany Edytuj

Wędrując po Skyrim można napotkać jedną z trzech karawan Khajiitów składających się najczęściej z trzech-czterech członków, które oferują różnorakie towary, między innymi skoomę, której spożywanie jest oficjalnie zakazane w całym Cesarstwie. Zaopatrują oni miasta oraz żołnierzy, którzy są ich najlepszymi klientami. Ponadto Thalmorski wywiad umieścił w karawanach swoich szpiegów, którzy mają likwidować wrogów Dominium.

Karawana Ri'saada Edytuj

Jest to najbogatsza karawana podróżująca między Markartem, a Białą Granią. W skład personelu wchodzą: Ri'saadMa'randru-joAtahbah, oraz Khayla.

Karawana Ahkari Edytuj

Karawana ta oferuje swoje towary w Gwieździe Zarannej oraz pod Pękniną. W skład personelu wchodzą Ahkari, Zaynabi, Dro'marash oraz Kharjo.

Karawana Ma'drana Edytuj

Jest to Karawana podróżująca pomiędzy Samotnią, a Wichrowym Tronem. Załogę karawany stanowią Ma'dranMa'jhad, Ra'zhind ponadto Thalmor może umieścić w karawanie swojego agenta J'datharra.

Ciekawostki Edytuj

  • Gromowładni żołnierze pomimo swojej niechęci do Khajiitów są jednymi z ich najlepszych klientów.
  • Pomysłodawcą sprzedaży Khajiickich towarów w Skyrim jest Ri'saad.
  • Khajiitcy kupcy są jednymi z niewielu sprzedawców skoomy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki