Fandom

Elder Scrolls Wiki

Kamienie Barenziah

12 436stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kamienbarenziah.png

Jeden z kamieni Barenziah

Kamienie Barenziah – rozrzucone są po całym Skyrim, jest ich dwadzieścia cztery. Przed oceną przez jednego z członków Gildii Złodziei (Vex) w grze oznaczone są nazwą "Niezwykły Klejnot". Po znalezieniu wszystkich musimy stworzyć koronę byłej królowej Morrowind, Barenziah.

Położenie kamieni Barenziah Edytuj

Biała Grań Hala śmierci (Biała Grań). Wewnątrz katakumb; zejść po schodach po lewej, a następnie iść w stronę szkieletu.
Biała Grań Sypialnia Jarla, na stoliku po prawej stronie
Biała Grań Pomieszczenia mieszkalne Jorrvaskr, na półce Kodlaka.
Samotnia Błekitny Pałac, sypialnia Jarla, po prawej stronie łóżka na górze szafy.
Samotnia Musisz kupić dom w Samotni - Posiadłość Dumna Wieżyca za 25000 złota, wpierw uzyskawszy zgodę Jarla. Kamień znajduje się na najwyższym piętrze w sypialni na górze szafy za drzwiami.
Pęknina Mglista twierdza, pokój jarla. Musisz iść po schodach, po czym wejść przez zamknięte środkowe drzwi. Kamień znajdować się będzie na stole po lewej stronie łóżka.
Wichrowy Tron Pałac Królów. Wejdź pierwszymi drzwiami z lewej strony głównym obszarem pałacu, po czym znajdź pokój Wuunferta na końcu korytarza.
Wichrowy Tron Dom klanu Łamaczy-Tarcz, na półce w pomieszczeniu z lewej strony górnej części schodów.
Markart Skarbiec, na nocnym stoliku w sypialni Thonara.
Markart Muzeum Dwemerów, na stole w pierwszym pokoju na lewo.
Akademia Magów w Zimowej Twierdzy Kamień znajduje się w Pokoju Arcymaga.
Martwa Babina Na kamiennym ołatrzu, naprzeciwko kamienia ze słowami mocy.
Domek Myśliwski Czarnych-Róż Klejnot jest w najwyższym piętrze sypialni obok łóżka.
Ansilvund Kamień znajduje się na stole, na końcu Ansilvund Burial Chambers.
Jaskinia kamiennego potoku Klejnot jest na stole, obok laboratorium alchemicznym w pokoju z boku.
Post Rannveiga Kamień jest obok laboratorium alchemicznym i skrzyni po prawej stronie.
Twierdza Zabójczego Blasku
Prosto po schodach i na prawo.
Wybredny Ropuch Należy zejść w dół po schodach. Kamień znajduje się w ostatnim pokoju, na stole.
Rozpadlina Rozdartej Skały Na stole z dwoma ciałami przed ścianą ze słowem mocy.
Yngvild Kamień jest w sypialni za tronem w sali tronowej.
Jaskinia Hoba Kamień jest w pobliżu stołu alchemicznego ustawionego pod mostem w pobliżu początku jaskini.
Cuchnąca Jaskinia lub
Ambasada Thalmoru
Przed patchem 1.4 kamień znajdował się w ambasadzie w Elenwen, na drugim piętrze. Po patchu 1.4 wewnątrz Cuchnącej Jaskini obok zwłok.
Zaleca się zdobycie kamienia, podczas wizyty w Ambasadzie, gdy wykonywać się będzie zadanie z wątku głównego. Można jednak zdobyć dostęp do Cuchnącej Jaskini bez wykonywania zadania.
Sosnowa Strażnica Należy udać się po schodach w dół, a następnie kliknąć przycisk obok szafki, co umożliwi nam dostęp do wejścia wgłąb pomieszczenia. Kamień znajduje się w zamkniętym pomieszczeniu, w Sanktuarium. Z tym miejscem związane jest zadanie specjalne dla gildii złodziei i najlepiej odwiedzić miejscówkę rozwiązując zadanie.
Sanktuarium Mrocznego Bractwa Na komodzie w pokoju Astrid.

Więcej w Fandom

Losowa wiki