Fandom

Elder Scrolls Wiki

Jagar Tharn

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Jagartharn1.jpg

Jagar Tharn w Arenie

Jagar Tharn (? - 3E 399) – Cesarski Mag Bitewny Uriela VII, niewiele wiadomo o jego życiu przed wykradzeniem Różdżki Chaosu. Uważa się że uwiódł Barenziah by wykraść z jej zamku wyżej wymienioną laskę. W 3E 389 uwięził Cesarza Uriela VII w innym wymiarze a sam przejął władzę w Cesarstwie podszywając się pod władcę.

Tharn rządził Cesarstwem przez 10 lat, aby być podobnym do Cesarza używał magii alchemii i iluzji, w tym czasie wykorzystywał tylko swoje przywileje nie robiąc nic poza tym. Za jego panowania wojny rozgorzały w całym Tamriel, na wschodzie Morrowind walczyło z Czarnymi Mokradłami, na północy Skyrim walczyło z Wysoką Skałą oraz Hammerfell, na południu Elsweyr walczyło przeciwko Puszczy Valen a od zachodu Puszcza Valen traciło ziemię na rzecz Wysp Summerset.

W 3E 399 duch Ria Silmane pomaga nieznanemu mistrzowi (graczowi) w odnalezieniu i połączeniu ośmiu części Różdżki Chaosu, gdy to się dzieje Jagar Tharn umiera a Uriel VII powraca na tron i próbuje naprawić to co zepsuł Tharn.

Tharn uznawany jest za prawą rękę Mehrunesa Dagona i jako prawdziwy mistrz, który zlikwidował dużą ilość wojsk Gwiazdy Zarannej

Zurin Arctus Cesarski Mag Bitewny Ocato

Więcej w Fandom

Losowa wiki