FANDOM

Jagar Tharn (? – 3E 399) – cesarski Mag Bitewny Uriela VII, niewiele wiadomo o jego życiu przed wykradzeniem Różdżki Chaosu. Uważa się że uwiódł Barenziah by wykraść z jej zamku wyżej wymienioną laskę. W 3E 389 uwięził Cesarza Uriela VII w innym wymiarze, a sam przejął władzę w Cesarstwie podszywając się pod władcę.

Tharn rządził Cesarstwem przez 10 lat, aby być podobnym do Cesarza używał magii alchemii i iluzji, w tym czasie wykorzystywał tylko swoje przywileje nie robiąc nic poza tym. Za jego panowania wojny rozgorzały w całym Tamriel, na wschodzie Morrowind walczyło z Czarnymi Mokradłami, na północy Skyrim walczyło z Wysoką Skałą oraz Hammerfell, na południu Elsweyr walczyło przeciwko Puszczy Valen, a od zachodu Puszcza Valen traciła ziemię na rzecz Wysp Summerset.

W 3E 399 duch Ria Silmane pomaga nieznanemu mistrzowi (graczowi) w odnalezieniu i połączeniu ośmiu części Różdżki Chaosu, gdy to się dzieje, Jagar Tharn umiera, a Uriel VII powraca na tron i próbuje naprawić to co zepsuł Tharn.

Tharn uznawany jest za prawą rękę Mehrunesa Dagona, który jako prawdziwy mistrz, zlikwidował dużą ilość wojsk Gwiazdy Zarannej

Galeria Edytuj

Zurin Arctus Cesarski Mag Bitewny Ocato