Fandom

Elder Scrolls Wiki

Heimskr

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Heimskr — zwolennik Talosa, który głosi nauki o nim niedaleko Jorrvaskr w Białej Grani. Otwarcie krytykuje Cesarstwo. O dziwo, nie został jeszcze nigdy aresztowany przez strażników. Czasami można znaleźć w Gospodzie Pod Chorągwianą Klaczą. Mieszka w małej chatce.

W Bitwie o Białą Grań jego dom zostanie zniszczony; po niej będzie mieszkał w małym namiocie przy kaplicy Talosa lub będzie uwięziony, jeśli to Legion wygrywa bitwę. Jeśli Gromowładni przejmują Białą Grań, Jarl Vignar Siwo-Włosy wspomina o budowie świątyni Talosa w mieście i mianowaniu Heimskra naczelnym kapłanem.

Kazanie Edytuj

W ciągu dnia Heimskra można znaleźć przy posągu Talosa, gdy wygłasza kazanie dla mieszkańców Białej Grani.

Talosie potężny! Talosie nieugięty!  Talosie niepokonany!  Oddajemy ci cześć!

Jesteśmy ledwie robakami pełzającymi w brudzie naszego zepsucia!A ty wzniosłeś się ponad brud śmiertelności i teraz kroczysz wśród gwiazd!

Ale niegdyś byłeś człowiekiem! Tak! i jako człowiek rzekłeś:"Pokażę wam moc Talosa, Korony Burz  zrodzonego na północy, gdzie me tchnienie jest długą zimą!Teraz króluję i zmieniam mą krainę, robię to dla was, czerwone Legiony, ponieważ was miłuję.

Tak, miłość. MIŁOŚĆ! Talos miłował nas nawet gdy był człowiekiem.Bo w każdym z nas widział przyszłość Skyrim! Przyszłość Tarimiel!

Przyjaciele, oto straszliwa prawda. Jesteśmy dziećmi człowieka!Talos jest prawdziwym bogiem ludzi! Opuścił świat doczesny by władać królestwem duchowym!

Tej idei nie mogą pojąć elfi władcy! Dzielić z nami niebiosa? Z ludźmi?Ha, ledwie tolerują naszą obecność na ziemi!

Dziś odebrali wam waszą wiarę, a co się stanie jutro? Co wtedy? Czy elfy odbiorą wasze domy? Wasze interesy?Wasze dzieci? Wasze życia?

A co robi cesarstwo? Nic! Nie, gorzej niż nic! Cesarska machina wypełnia wolę Thalmoru przeciwko własnemu ludowi!Wiec powstańcie! Powstańcie dzieci Cesarstwa! Powstańcie Gromowładni! Przyjmijcie słowo Talosa który jest człowiekiem i bogiem!

Zaufaj mi, Biała Grani! Zaufaj Heimskrowi! Jam jest wybrańcem Talosa! Dziewięciu namaściło mnie bym niósł jego słowa!

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki