Fandom

Elder Scrolls Wiki

Haymon Camoran

12 436stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Haymon Camoran (znany również jako Camoran Uzurpator, ? - 3E 267) – altmer, członek dynastii Camoran. Początkowo jeden z pretendentów do tronu dynastii Camoran w Puszczy Valen wraz z Kaltosem Camoranem, który początkowo służył jako nadworny mag. Po kilku udanych bitwach m.in. Wysoka Skała, Puszcza Valen oraz Hammerfell siły uzurpatora zostały pokonane w Dwynnen w 3E 267, przez siły połączonych królestw.

Historia Edytuj

Inwazja Camorana Uzurpatora Edytuj

W 3E 249, w drugim roku panowania Cephorusa II, Camoran rozpoczął metodyczną inwazję zaczynając od zachodniego Tamriel. W ciągu dwóch lat jego armia najemników, nieumarłych i daedr podbiła większą część Puszczy Valen.

W ciągu trzynastu lat Uzurpator podbił większą część Hammerfell, w tym takie rody jak: Rihad czy Taneth. Jego kuzyn Andorak Septim próbował przerwać inwazję Camorana wysyłając do Hammerfell najemników, lecz to nie przyniosło skutku.

W bitwie pod Firewaves zjednoczone armie Wysokiej Skały i Camorana Kaltosa składające się z marynarki, połączonej z armią lądową starły się z wojskami Uzurpatora w okolicach Dwynnnen, na lądzie i na morzu w Zatoce Iliac. Wojska Uzurpatora zostały pokonane, a on sam poległ w bitwie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki