Fandom

Elder Scrolls Wiki

Gildia Wojowników (Morrowind)

12 425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gildia Wojowników – znajduje się w całym Tamriel, zapewnia szkolenia dla wszystkich tych, którzy chcą zostać wojownikami. Gildia jest profesjonalną szkołą założoną przez Cesarza do szkoleń nowych najemników i redukcji zatrudnienia. Gildia zyskała większe znaczenie na początku Trzeciej Ery za panowania Uriela I.

Historia Edytuj

Gildia Wojowników powstała w 2E 320 podczas panowania Versidue-Shaie na prośbę Dinierasa Ves, w celu zapewnienia porządku publicznego bez armii. Początkowo nazywano ich "Syffim" (w języku Tsaesci), na początku chciał, aby w Syffim byli sami Akavirczycy lecz później zdecydował, że mogą do niej uczęszczać także inne rasy.

Znane jest nam to, że na wyższych szczeblach władzy Gildia Wojowników cierpi na korupcję, najgorzej jest w Morrowind, jednak pod koniec Trzeciej Ery, gildii tej udało się zająć Gildię Złodziei mającą swoją siedzibę w Morrowind.

Vvardenfell Edytuj

Na Vvardenfell, aby przyłączyć się do Gildii Wojowników należy porozmawiać z zarządcą jednej z jej filii. Po dołączeniu do gildii w każdej filii będą czekały na nas zlecenia a za ich wykonanie zapłata. Poprzez wykonywanie ich będziemy po kolei otrzymywać wyższe rangi. W czasie wydarzeń z The Elder Scrolls III: Morrowind głową tej organizacji na Vvardenfell jest Sjoring Kamienne Serce.

Filie Gildii Wojowników na Vvardenfell Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki