Fandom

Elder Scrolls Wiki

Fort Sungard

12 425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Fort Sungard – fort położony na wzgórzu, z którego rozciąga się na piękna panorama na równiny Białej Grani, jednak sam fort znajduje się jeszcze na Pograniczu. Początkowo warownia jest zajęta przez Renegatów, lecz zależnie od decyzji smoczego dziecięcia może zostać przejęta przez Gromowładnych lub Legionistów.

Wojna Domowa Edytuj

Zdobycie fortu położonego na styku trzech włości jest kluczowym elementem w wojnie domowej. Krótko po zniszczeniu Helgen pogranicze nadal popierało Cesarstwo, a będąc otoczonym przez sojusznicze włości sztab postanowił nie obsadzać fortu garnizonem legionistów ze względu na niedobór żołnierzy.

Gromowładni Edytuj

W razie oddania Markartu Ulfrikowi podczas obrad, fort jest obsadzony przez garnizon żołnierzy Gromowładnych, to samo się dzieje po przystąpieniu smoczego dziecięcia do buntowników i zakończeniu wojny.

Legion Cesarski Edytuj

Jeśli podczas obrad pogranicze dostało się pod władanie Gromowładnych i smocze dziecię dołącza do Legionu, po zakończeniu jednego z zadań dla Cesarskich fort zostaje obsadzony legionistami. Jeśli wojna zostanie rozstrzygnięta przed wyprawą Dovahkiina do Sovngardu twierdza nie zostaje zajęta przez żadną ze stron.

Więcej w Fandom

Losowa wiki