Fandom

Elder Scrolls Wiki

Falkret

12 751stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Falkret (ang. Falkreath) - gród położony na południu Skyrim. Położone na skraju wielkiej puszczy, Falkret stało się ważnym ośrodkiem łowiectwa i wycinki drewna w tej okolicy. W mieście dużymi wpływami cieszą się zwolennicy Cesarstwa, o czym może świadczyć wybór rządzącego tam jarla, popieranego przez generała Tuliusa.

Ważne miejsca Edytuj

Cmentarz Edytuj

Falkret przede wszystkim słynie ze swojego ogromnego cmentarza, stanowiącego najprawdopodobniej największą nekropolię w Skyrim. Chowani byli tu żołnierze z licznych, okolicznych bitew, zanim jeszcze powstało miasto. Nad stanem tego starożytnego cmentarza dbają dwie, skrupulatnie wypełniające swoje obowiązki, osoby. Runil, kapłan Arkaya opiekuje się tutejszą kaplicą, a jego pomocnik Kurst dba o wygląd i czystość nagrobków, czyniąc je godnym pochówkiem dla nawet największych bohaterów. Thadgeir jest tzw. miejscowym grabarzem.

Długi Dom Jarla Edytuj

Rezydencja wyniosłego i przemądrzałego jarla Siddgeira oraz jego huskarlów, będąca tak naprawdę skromnym, niewielkim drewnianym budynkiem z dwoma kondygnacjami. Na pierwszym piętrze znajdziemy salę tronową i pokój dla dowódcy wojsk, a na drugim - kilka małych sypialni.

Farma Sztywniaka Edytuj

Niewielkie gospodarstwo rolne, na którym hodowane są głównie tykwy, ziemniaki i kapusta. Właścicielami farmy są Mathhies i Indara, osoby będące na co dzień dobrym małżeństwem. Niestety od niedawna ich związek przechodzi bardzo trudny okres - ich dziesięcioletnia córka została bestialsko zamordowana przez jednego z tutejszych pracowników.

Sklepy i karczmy Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki