Fandom

Elder Scrolls Wiki

Elisif Sprawiedliwa

12 436stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Elisif Sprawiedliwa (ang. Elisif the Fair) – jarl Samotni rezydująca w Błękitnym Pałacu. Wdowa po śmierci Najwyższego Króla Torygga, która pretenduje do tronu Skyrim.

Historia Edytuj

Niewiele wiadomo o jej życiu przed stratą męża, ale Elisif bardzo ciepło go wspomina i wciąż opłakuje jego śmierć.

Kiedy Ulfrik zamordował Torygga była zrozpaczona, ale udało się jej otrząsnąć z szoku na tyle, by móc zasiąść na tronie Najwyższego Króla jako Jarl Samotni. Gdy Ulfrik sam obwołał się królem, skorzystała z poparcia Trzeciego Cesarstwa, by móc pomścić Torygga.

Nie ma dużego doświadczenia w zarządzaniu posiadłościami, jednak nadrabia to chęciami i gorliwością. Dużą pomoc stanowi dla niej dobrze zorganizowany dwór ustanowiony jeszcze za życia jej męża. Jej namiestnikiem jest Falk Ogniobrody, a tanami Erikur i Bryling.

Osobowość Edytuj

Elisif jest młodą, inteligentną i pogodną kobietą. Bardzo interesuje ją los jej własnej włości. Nienawidzi Ulfrika Gromowładnego, który zabił jej męża (o którym nie chce rozmawiać, gdyż wciąż jest w żałobie po nim). Z tego powodu nie opowiada się po stronie Gromowładnych, ale Legionu Cesarskiego. Chce pokazać, że może być dobrą królową i dba nie tylko o jej własne włości, ale też o całą prowincję.

Więcej w Fandom

Losowa wiki