FANDOM

Eadwyre był dawnym królem Wayrest. Jego pierwszą żoną była Carolyna, z którą miał córkę Elysanę. Po śmierci żony, Eadwyre poślubił byłą księżniczkę Morrowind - Barenziah.

Historia Edytuj

Ożenił się z Barenziah za panowania Jagar Tharna. Z pamiętnika Jagar Tharna Barenziah udało się zlokalizować sztabki chaosu, które używane były przez Jagar Tharna w celu przeniesienia Uriela Septima VII do innego wymiaru.

Kiedy Barenziah udało się zlokalizować ostatnią sztabkę chaosu, wraz z Eadwyre uciekli z Cesarskiego Miasta. Jagar Tharn, mimo tego, iż wiedział, że uciekli, pozwolił im odejść, gdyż nie miał innego wyboru.

Barenziah przyprowadziła Eadwyreowi dwójkę swoich dzieci, które zaadoptował.

Relacje Helseth oraz jego biologicznej córki Elysany były bardzo złe. Królewna wiedziała, że Helseth pragnie tronu dla siebie, dlatego starała się temu zapobiec.

W czasie Wojny o Betonię Wayrest pozostała neutralna, w rzeczywistości miała swoje problemy. Od morza atakowali ich piraci, a od lądu - Orkowie. Po wojnie piraci zostali wypędzeni przez Marynarkę Cesarską.

Król Eadwyre był posiadaczem jednego z Siedmiu Totemów cesarza Tibera Septima.

Po śmierci Eadwyre, tron objęła jego córka Elysana, która wypędziła Helseth, Morgiah oraz Barenziah z powrotem do Morrowind.

Uriel Septim IV Król Wayrest Elysana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki