Fandom

Elder Scrolls Wiki

Dziennik Gwiazd

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dziennik Gwiazd – opis bitwy w Bitewnej Iglicy.

Treść Edytuj

Szósty księżyc... "Zdaje się, że Bitewna Iglica wpada w ręce złego. Liczne próby w przeszłości nie powiodły się, ale tym razem będzie inaczej. Zdaje się, że Dagon ma ze sobą swoje sługi. Nie są zbyt potężni - mamy magię, mamy broń - ale ich liczba jest przerażająca. Mam zbyt mało ludzi i zapasów na takie oblężenie. Obawiam się najgorszego."

Ósmy księżyc... "Przedstawiłem moim pozostałym magom bitewnym plan ostatniej nadziei. Przedrę się do wnętrza Iglicy i dosiądę Papre, mojego smoczego towarzysza. Uciekniemy z jego leża. Odkąd padła Brama Weir, teleportacja jest niemożliwa. Tylko Papre zdolny jest odbyć podróż do Cesarskiego Pałacu. Tam złożymy raport o ataku zła i wrócimy z posiłkami. Niech Moc będzie ze mną."

Dziewiąty księżyc... "Stało się tak, jak się obawiałem. Jedyne, co znalazłem, to zwłoki. Odcięli główną bramę. Papre nie zdołał się wydostać. Nie martwię się tym - połączę się z nim znowu w wieczności. Nie ma już nadziei na przeżycie. Nazywam się Samar Wielbigwiazda. Powiedzcie mojej siostrze, że nie żyję i choćby wszystkie oceany były atramentem, nie zdołałbym napisać, jak bardzo będę za nią tęsknił."

Więcej w Fandom

Losowa wiki