Fandom

Elder Scrolls Wiki

Dziennik Barjota

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dziennik Barjota – księga z The Elder Scrolls Online.

Treść Edytuj

22 dzień Pełni Słońca Edytuj

Kopanie zapowiada się dobrze. Czuję to. Przypłynęliśmy bez przygód - Ferrand zna się na swoim fachu. Wzbogacimy się i znikniemy zanim Orkowie w ogóle się zorientują. Gdyby mieli rozum, to sami by przekopywali te ruiny. Zawsze wiedziałem, że to tępaki.

28 dzień Pełni Słońca Edytuj

Już tydzień minął bez żadnego znaleziska. Atirr twierdzi, że jest tu gdzieś komnata, do której jeszcze nie dotarliśmy, ale mam już po dziurki w nosie tego kota. Źle zrobiłem, że się zgłosiłem do tego kopania. Jeśli orkowie nas nie zabiją, to na pewno zasypie nas ziemia.

29 dzień Pełni Słońca Edytuj

Brak mi słów! Kot coś znalazł! Za biblioteczką odkryliśmy stare ukryte drzwi. Akatosh pewne tylko wie, kiedy ostatnio były otwarte.

Może w końcu się dorobimy. Wystarczy choć jeden antyk, aby wyprawa się opłaciła. Drzwi otworzymy jutro, gdy tylko Delphine wróci.

2 dzień Pierwszego Siewu Edytuj

Po cośmy to zrobili? Po cośmy otwarli te drzwi? Czy Atirr wiedział, co się stanie? Nie mogę uciszyć krzyków w głowie.

Żaden antyk nie jest tego warty. Wyjeżdżam bez względu na to co mówi Delphine. Nawet jeśli klątwa istnieje, ja jej nie dotknąłem. Poza tym co Ayleidzi, których zresztą dawno nie ma wśród żywych, mogliby zrobić z moją duszą?

Więcej w Fandom

Losowa wiki