FANDOM

Dziecko – niepełnoletni chłopcy i dziewczynki występujący w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. Dzieci znaleźć można w każdym większym mieście Skyrim. Czasem Ostatni Dovahkiin ma możliwość spotkać dzieci na bezdrożach północnej prowincji. Wszystkie są nieśmiertelne.

Adopcja Edytuj

Jeśli zainstalowany jest dodatek The Elder Scrolls V: Hearthfire, możliwe jest zaadoptowanie maksymalnie dwójki dzieci. Konieczne jest posiadanie domu z sypialnią dla dzieci (w domach z miast kupuje się ją tak jak wszystkie inne ulepszenia). Dzieci mieszkają z graczem, przynoszą podarunki, a oprócz tego mogą bawić się z rodzicem lub wykonywać jego polecenia. Mogą też przyprowadzić do domu zwierzę i poprosić o możliwość jego zatrzymania. By zaadoptować dziecko, należy się udać do Izby Chwały, sierocińca znajdującego się w Pękninie (ale dopiero po wykonaniu misji "Utracona Niewinność"), lub porozmawiać z sierotami kręcącymi się po świecie Skyrim.

Lista potencjalnych potomków zamieszkujących dom dziecka przedstawia się następująco:

Sieroty dostępne do adopcji to:

Dodatkowo w grze występują dzieci, które początkowo mieszkają ze swoimi rodzicami, ale zostaną przeniesione do sierocińca, jeśli ich rodzina zginie. Wywoła to możliwość adoptowania ich (nawet jeśli sprawcą śmierci rodziców jest gracz). Są to: