FANDOM

Dwór Vlindrel – dom na sprzedaż w Markarcie. Jak wszystkie domy w tym mieście, jest zbudowany w dwemerskim stylu architektonicznym. Jest położony najwyżej ze wszystkich domostw; ma wspaniały widok na wodospad, dwemerskie budynki i góry.

Kupno Edytuj

Są trzy sposoby na uzyskanie możliwości kupna tego domu.

  • Porozmawiaj z Jarlem Igmundem i wykonaj trzy jego prośby, po czym Jarl pozwoli ci kupić Vlindrel.
  1. Zabij dowódcę grupy Renegatów w podanej lokalizacji (lokalizacja jest losowa).
  2. Znajdź Tarczę Hrolfdira (może to być wykonane tylko gdy postać ma 20 poziom lub wyższy).
  3. Pomóż 5 ludziom z Pogranicza.
    • Ukończ jeden z questów z linii questów Wyzwolenie Skyrim, co pozwoli ci kupić dom u nowego stewarda Jarla.
    • Wynegocjuj wymianę Markartu na inny gród podczas questu Niekończąca się pora roku, przez co nowy Jarl będzie bardziej otwarty w kwestii sprzedania ci domu.

Koszt Edytuj

Koszt kupna domu to 8000 sztuk złota.

Zalety i wady Edytuj

Zalety:

  • Dwór Vlindrel to dobry wybór dla kolekcjonerów książek -znajdują się w nim trzy duże regały na książki ułożone obok siebie, a nie małe rozproszone po całym domu jak np. w Domu Hjerim.
  • Ma całkiem sporo płyt na broń.
  • Piękny widok na dwemerskie budynki i Skyrim.
  • Jest przestronniejszy niż inne domy możliwe do kupienia.

Wady:

  • Zaadoptowani chłopcy nie lubią Markartu i będą czasem na ten temat narzekać jeśli tam mieszkają.
  • Ma najgorsze oświetlenie ze wszystkich domów w grze.
  • Ma tylko jednego manekina na zbroję. Pozostałe domostwa mają więcej, oprócz domu w Białej Grani.