FANDOM

Delvin MalloryBreton, ważny członek Gildii Złodziei w Pękninie. Brat Glovera Mallory'ego oraz wujek Sapphire. Jest także starym przyjacielem Astrid – przywódczyni Mrocznego Bractwa. Spotkać go można w Wyszczerbionej Bani znajdującej się w Szczurzych Norach. Delvin jest trenerem skradania na poziomie mistrza.

Wygląd Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Osobowość Edytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Powiązane zadania Edytuj

Delvin prosi Dovahkiina o pomoc przy przywróceniu Gildii dawnej chwały, zlecając mu różne zadania polegające na kradzieżach i włamaniach, podobnie do Vex. Te zadania to:

Odbywają się one w czterech miastach Skyrim, czyli Samotni, Wichrowym Tronie, Białej Grani i Markarcie, a zakończenie sukcesem pięciu zadań zleconych przez Vex albo Delvina w jednym z nich, odblokuje możliwość wykonania specjalnego zadania na terenie tego miasta. Wykonanie każdego specjalnego zadania zwiększa reputację Gildii w Skyrim i wpływa na wygląd jej siedziby. Bania nabierze nieco przyjaźniejszego wyglądu zaś z każdym wykonanym zleceniem zamieszka w niej nowy handlarz. Ostatecznie Bania będzie zaopatrzona w cztery sklepy i jednego pasera, którym jest Tonilia. Ponadto wraz z postępami sprzedawcy zdobywać będą większą ilość pieniędzy. Po wykonaniu wszystkich zadań każdy znajdzie się w posiadaniu 4000 septimów.

Dodatkowo Smocze Dziecię może sprzedać mu za 50-800 septimów unikalne przedmioty znalezione podczas wykonywania zadań Gildii Złodziei. Przedmioty te znajdą się później na regale, w Zbiorniku, a są nimi:

Kontakty z Mrocznym BractwemEdytuj

Jako przyjaciel Astrid często pomaga Mrocznemu Bractwu upłynniając zdobyte za wykonane kontrakty klejnoty i biżuterie. Kiedy Amaund Motierre zleca zabójstwo cesarza Titusa Mede II, przekjazuje on w ręce Słuchacza amulet należący do członków Rady Cesarstwa, w zamian za który Delvin pokrywa koszty operacyjne Bractwa. Pomimo dziwnych okoliczności w których Bractwo weszło w posiadanie takiego skarbu, deklaruje się że nie chce wiedzieć jak do tego doszło. Kiedy zakończony zostaje wątek fabularny Mrocznego Bractwa, Słuchacz może u Delvina wykupić renowacje Sankturaium w Gwieździe Zarannej. Dostępne są następujące opcje:

  • Nowe sztandary - 1000 septimów
  • Wnęka truciciela - 5000 septimów
  • Sala tortur - 5000 septimów
  • Tajne wejście - 5000 septimów
  • Główna sypialnia - 3000 septimów

CiekawostkiEdytuj

  • Był on przez jakiś czas członkiem Mrocznego Bractwa, wtedy też poznał Astrid.
  • Jest skrycie zadurzony w Vex, którą nawet zdarzyło mu się podglądać podczas kąpieli
  • Napisał on książkę Znaki cienia, która objaśnia działanie rozmieszczonych w Skyrim sekretnych znaków, pomagających rozpoznać warte obrabowania budynki.
  • Delvin w staroangielskim oznacza dobry przyjaciel.
  • Poza Vex, jest jedyną osobą która po śmierci Mercera rozpoznaje w Dovahkiinie Mistrza Gildii i zwraca się do niego per szefie.