Fandom

Elder Scrolls Wiki

Daggerfall Covenant

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Przymierze Daggerfall (Online).png

Herb Przymierza Daggerfall

Przymierze Daggerfall – sojusz między rasą Bretonów, Redgardów i Orków, który pojawiający się w grze The Elder Scrolls Online. Herbem przymierza jest lew, a kolorem niebieski. Przymierze sformował Wysoki Król Emeryk z Wayrest w Wysokiej Skale, dzięki swojej umiejętności dyplomacji, oraz dobrym zarządzaniu handlem. Mają jeden prosty cel, aby odzyskać Rubinowy Tron. Bretoni mają wysoki talent dyplomatyczny i magiczny. Orkowie są walecznymi żołnierzami, a wykuwane przez nich bronie i zbroje nie mają sobie równych w całym Tamriel. Redgardzi są zręczni i wychowywani do bycia najlepszymi wojownikami od urodzenia.

Rasy Edytuj

Bretoni Edytuj

Breton crest.png

Mężczyźni i kobiety z Wysokiej Skały, byli kiedyś pod rządami Altmerskich władców. Część elfickiej krwi wciąż płynie w ich żyłach, dając Bretonom duże talenty magiczne co odróżnia ich od innych ras ludzkich. Pasjonujący i ekstrawagantcy, inteligentni i zaradni, Bretoni są utalentowanymi rzemieślnikami,dobrymi kupcami, dzielnymi kawalerzystami i pomysłowymi czarodziejami. Mogą być też dumni i kłótliwi. Opowieści o wojnach między Królestwami z Wysokiej Skały wypełniają długi okres w jej historii, lecz przekładają cześć dla Ośmiu Bóstw i dobrobyt ponad chwałę.

Redgardzi Edytuj

Redguard Logo.png

Redgardzi z Hammerfell są utalentowanymi i zręcznymi wojownikami, urodzonymi do walki. Pustynny lud, którego przodkowie przybyli do Tamriel z zaginionego kontynentu Yokudy. Ich kultura jest oparta na dochowaniu wierności pradawnym zwyczajom i przetrwaniu w ich trudnym środowisku. Cenią honor i uczciwość ponad wszystko inne. Ich stolicą jest port handlowy Sentinel, położony na wybrzeżu Hammerfell, ale ich korzenie pochodzą z piasków Pustyni Alik'r. W młodości Redgardzi wyruszają w odosobnionych zakątkach tejże pustyni, aby poddać próbie swą wytrzymałość i dyscyplinę. Tylko najsilniejsi przeżywają tą próbę.

Orkowie Edytuj

Orc.png

Przez inne rasy Orkowie są postrzegani jako barbarzyńcy, a nawet jako bestie. Jednak ci szlachetni wojownicy posiadają pradawną kulturę stworzoną poprzez niekończącą się walkę w ich surowym górskim środowisku. Orkowie żyją pod prostym kodeksem honoru według, którego silni przetrwają, a najsilniejsi będą rządzić. Są największymi kowalami w Tamriel, ich broń i pancerze są chwalone przez wojowników na całym kontynencie. W czasach panowania drugiego Cesarstwa, Królestwo Orsinium otrzymało status prowincji, jego odnowienie solidnie wzmocniło oddanie Orków dla nowego Przymierza Daggerfall.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki