FANDOM

Cycero (ang. Cicero) – błazen, strażnik Nocnej Matki, członek Mrocznego Bractwa.

Osobowość Edytuj

Cycero uważany jest za uciążliwego, nieprzyjemnego, dziwacznego i szalonego. Nosi ekstrawagancki strój i mówi piskliwym głosem. Pozornie mówi do siebie, ale tak naprawdę zwraca się do Nocnej Matki. Będąc jej strażnikiem, chce zranić, a nawet zabić każdego, kto ignoruje bądź kwestionuje jej autorytet.

Informacje Edytuj

Po raz pierwszy możemy spotkać go w okolicach farmy Loreiusa, gdzie czeka na pomoc przy naprawie koła wozu, którym przewozi nocną matkę. Jeżeli pomożemy mu dostaniemy od niego 500 septimów albo jeżeli donieśliśmy go do straży będzie wściekły na nas oraz zabije Vantusa Lorentiusa. Następnie można znaleźć go w Sanktuarium w Falkret lub Gwieździe Zarannej (jeżeli pozostał przy życiu). Gdy Cycero atakuje Astrid i ucieka z sanktuarium, gracz ma za zadanie znaleźć jego dziennik. Okazuje się, że zapisał on aż pięć tomów, w których opowiada swoją historię od opuszczenia zbeszczeszczonego sanktuarium w Brawil, w Cyrodiil.

Może zostać zabity przez gracza w zadaniu Lek na szaleństwo.

Umiejętności podstawowe Edytuj

Powiązane zadania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię może być odniesieniem do Cycerona- rzymskiego polityka i filozofa.