Fandom

Elder Scrolls Wiki

Creation Kit

12 425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Creation Kit – zestaw narzędzi do tworzenia pluginów dla The Elder Scrolls V: Skyrim. Umożliwia modyfikację oraz podgląd plików gry. Został wydany 7 lutego 2012. Z uwagi na spore opóźnienia, twórcy Skyrim przygotowali dla zniecierpliwionych graczy niespodziankę, paczkę z teksturami wysokiej rozdzielczości. Creation Kit działa niezależnie od gry i nie wymaga jej uruchomienia. Todd Howard w jednym z wywiadów, wyraził zainteresowanie tym, co fani Elder Scrolls zrobią z tym zestawem. Stwierdził również, że ma nadzieję, że zestaw ten zostanie wydany w dniu premiery. Bethesda wydała wiele wideo-samouczków dla Creation Kit, które są dostępne na oficjalnym kanale Bethesdy na YouTube. Również wiki zarządzana przez Bethesda Softworks, pokazuje jak korzystać z Creation Kit.

Twórcy konsol nie zezwalają na wprowadzanie zewnętrznych materiałów do systemów graczy, dlatego też Creation kit został wydany tylko na komputery osobiste.

Podstawowy błąd Edytuj

Podczas uruchamiania Creation Kit i wybraniu Skyrim.esm (pliki gry) może pojawić się okienko z możliwością wyboru trzech opcji: Tak, Nie i Tak dla wszystkich. Jeżeli nie chcesz, aby były wyświetlane kolejne błędy naciśnij Tak dla wszystkich, co z powoduje, że błędy o różnicach w grze zostaną zaakceptowane.

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki