Fandom

Elder Scrolls Wiki

Creation Engine

12 436stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Creation Engine – silnik graficzny zastosowany w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. Silnik ten również zostanie prawdopodobnie zastosowany w przyszłych grach Bethesdy.[1] Silnik Creation pozwolił na liczne ulepszenia graficzne pod względem wierności postaci dla poprzednich gier Bethesdy.

Animacje Edytuj

Animacja postaci została ustawiona przez technologię Havok Behavior, która pozwoliła firmie Bethesda Softworks na stworzenie i połączenie animacji z większą łatwością niż dotychczas. Silnik ten jest wykorzystywany zarówno do tworzenia bardziej realistycznych interakcji z NPC i pozwala na bardziej efektywną walkę, gdy gracz jest w trybie trzeciej osoby. Pozwala także postaci rozmawiać z NPC podczas spaceru i zwiedzania, nie trzeba stać prosto do NPC podczas rozmowy. Nowy silnik animacji daje również nowe życie stworzeniom w grze.

Nowy silnik dodaje element losowości w zależności od postępowania postaci. Historie zadań nadal mają swoje ścieżki wyznaczone przez projektantów, ale poboczne zostały dostosowane do charakteru postaci. Poszukiwanie zabójcy, na przykład, może przesunąć listę osób, które musisz zapytać, o te, które poznałeś. Rozpoznaje również działania, więc może wywołać poszczególne skutki na podstawie tego gdzie byłeś.

Przypisy Edytuj

  1. Cullen, Johnny (25 styczeń 2011). "Future Bethesda titles to "take advantage" of Skyrim engine" (pl. "Przyszłe tytuły Bethesdy "mogą korzystać" z silnika Skyrima"). VG247. Źródło z 25 stycznia 2011.

Więcej w Fandom

Losowa wiki