Fandom

Elder Scrolls Wiki

Colin

12 436stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Colin (znany również jako Inspektor Colin) – cesarski agent i inspektor organizacji Penitus Oculatus, jeden z głównych bohaterów książki Miasto w przestworzach i Lord of Souls.

Charakterystyka Edytuj

Colin jest bardzo dobrze wykształcony, jest również bardzo inteligentny i potrafi doskonale oceniać przeróżne sytuacje. Odkrył, że za zniknięciem księcia nie stał Thalmor. Jest lojalnym sługą Cesarstwa, chce pomóc swojej matce i cały czas wysyła jej pieniądze. Po wstąpieniu do Penitus Oculatus jego cechy nie zanikają jednak pojawia się swego rodzaju obojętność na los ludzi, całkowicie nie obchodził go los Laevy Cuontus, którą miał zalesić.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Colin urodził się w Anvil tam dorastał i wychowywał się razem z matką, która, aby związać koniec z końcem pracowała jako praczka. Colin postanowił wtedy zarobić nieco pieniędzy, aby nie zapracowała się na śmierć. Colin był bardzo inteligentny i sprytny, w czasie pobierania nauk na uniwersytecie został polecony do organizacji kontrwywiadu Penitus Oculatus przez kapitana straży.

Miasto w Przestworzach  Edytuj

W powieści Colina poznajemy podczas wykonywania przez niego egzekucji na wrogu Cesarza, po wykonaniu egzekucji zostaje awansowany do rangi inspektora i oficjalnie przyjęty do organizacji. Później prowadzi dwa zadania jedno miało na celu wykrycie przecieku w ministerstwie wojny z czym Colin poradził sobie bez żadnych problemów i drugie na znalezieniu pewnej czarodziejki Laevy Cuontus. Trzecią jego sprawą było zbadanie sprawy zaginięcia księcia Attrebusa Mede, Colin przy pomocy swego magicznego pierścienia rozmawia z zabitymi gwardzistami, od jednego z nich dowiaduje się, że zostali zapędzeni w pułapkę, jednak nie wie co się stało z księciem.

Następnie udaje się do Remara Vela administratora Penitus Oculatus, w celu zdania raportu ze sprawozdania, jednak prócz niego spotyka Cesarza Titusa Mede I, któremu przedstawia swoje racje i twierdzi, że książę żyje i za jego zniknięciem nie stał jak wcześniej uważano Thalmor.

Więcej w Fandom

Losowa wiki