Fandom

Elder Scrolls Wiki

Cesarski

12 704strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Cesarski (Cyrodiilianin, ang. Imperial) – rdzenni mieszkańcy prowincji Cyrodiil. Posiadają wysokie umiejętności perswazji, a przy tym są zwykle dobrze wykształceni, znani są jako najlepsi dyplomaci i bardzo dobrzy handlarze. Przez wieki ugruntowali sobie opinię ludzi honorowych oraz sprawiedliwych, szanujących prawo i odznaczających się nadzwyczajnym zdyscyplinowaniem. Wielu z nich służyło, bądź służy w Legionie Cesarskim.

Wygląd Edytuj

Cesarscy mają dosyć ciemną skórę, ciemne oczy i włosy. Tak jak Bretoni, Nordowie i Redgardzi wliczani są do ras ludzkich.

Charakterystyka Edytuj

Cesarscy w większości stronią od bandyctwa i zbrodniczego stylu życia. Zazwyczaj nie są porywczy i wybuchowi, dlatego najpierw starają się wyperswadować korzystne rozwiązanie nim przejdą do walki. Stronią od bijatyk i zwykle biorą w nich udział dopiero w ostateczności. Poprzez wrodzony urok osobisty i dużą ogładę towarzyską bardzo łatwo odnajdują się w nowym środowisku i zyskują sprzymierzeńców. Potrafią bezkonfliktowo "narzucać" swój punkt widzenia. Przez swoją naturę są urodzonymi kupcami, negocjatorami i mówcami.

Mimo że starają się unikać konfrontacji fizycznych są całkiem dobrymi wojownikami, walczącymi przede wszystkim techniką, a nie siłą. Wielu Cesarskich służy w Legionie Cesarskim.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Cesarska kultura, architektura i militaria bardzo przypominają wymienione aspekty Cesarstwa rzymskiego.
  • Grywalna rasa Cesarskich pojawiła się dopiero w The Elder Scrolls III: Morrowind.

Nawigacja Edytuj

Rasy
Zwierzokształtne ArgonianinDreughGigantImgaKhajiitLilmothiitSload
Goblin-ken GoblinGremlinOgrRiekling
Akaviri Ka Po' TunKamalSmokTang MoTsaesci
Et'Ada AedraDaedraEhlnofeyMagna Ge
Pozostałe CentaurGargulecGrahlHarpiaHistJaszczuroczłekLamiaMeduzaMinotaurTrollNereidaNimfaWielki ŻółwWiła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki