Fandom

Elder Scrolls Wiki

Cesarska lekka zbroja (komplet) (Skyrim)

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cesarska lekka zbroja (ang. Imperial Light Armor) – zestaw lekkiego pancerza, który możemy znaleźć w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. Jest noszona przez większość Cesarskich żołnierzy.

Jest to jedna z pierwszych zbroi, którą możemy nosić po zdobyciu ich z żołnierzy w Helgen podczas zadania Zerwane kajdany.

Miejsca Edytuj

  • Można ja zdobyć od prawie wszystkich Cesarskich żołnierzy w całym Skyrim.
  • Można je znaleźć w ciałach poległych, jeśli w wielkiej wojnie stoimy po stronie Gromowładnych.

Pewne miejsca

  • Ciała żołnierzy w Helgen.

Kowalstwo Edytuj

Można ją stworzyć od 20 poziomu kowalstwa, jednak musimy posiadać umiejętność Kowalstwo Stalowe. 

Może być ulepszona, za pomocą skóry i jeżeli mamy umiejętność kowalstwo stalowe, ulepszamy ją dwukrotnie lepiej.

Poszczególne części kompletu Edytuj

Nazwa Pancerz Waga Cena ID
Cesarska lekka zbroja 25 6 75 00013ED9
Cesarskie lekkie buty 7 2 15 00013ED7
Cesarskie lekkie karawasze 7 1 15 00013EDA
Cesarski lekki hełm 12 2 35 00013EDB
Cesarska lekka tarcza 19 4 40 00013AB2
Razem 65 15 245 -

Ciekawostki Edytuj

  • Zbroja jest połączeniem skóry i żelaznych łańcuchów, które odwzorowują rzymską zbroję legionistów.
  • Jeżeli podejdziesz do strażnika nosząc całą zbroję, powie ci, że wyglądasz jak Cesarski zwiadowca.
  • Jeżeli masz na sobie cały komplet zbroi żołnierz Gromowładnych może to skomentować: "Masz dużo tupetu przychodząc tutaj ubrany jak Cesarski legionista". Jeżeli odpowiesz "Jestem lojalny Cesarstwu, i nie obchodzi mnie kto o tym wie!". Żołnierz przypomni ci, że dalej trwa wojna i cały obóz zaczyna atakować Dovahkiina.

Więcej w Fandom

Losowa wiki