Fandom

Elder Scrolls Wiki

Cephorus Septim II

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cephorus Septim II – szesnasty władca z dynastii Septimów. Wybrany przez Radę Starszych tydzień po śmierci swojego dalekiego kuzyna Uriela Septima IV w 3E 247.

Historia Edytuj

Niewiele wiadomo o Cephorusie, wiadomo jedynie, że po śmierci Uriela Septima IV w 3E 247 został szybko koronowany na Cesarza. Rada Cesarstwa niechętnie widząc na tronie syna poprzedniego Cesarza Andoraka Septima, który jak uważali nie był spokrewniony z Septimami, wybrali na tron osobę o rzekomo bliższych pokrewieństwie z Septimami, którym właśnie był Cephorus.

Toczył on dziesięcioletnią wojnę ze swoim przyrodnim kuzynem Andorakiem Septimem, po dziesięciu latach walk zaproponował mu objęcie stanowiska Króla Wysokiej Skały i dał mu pod władanie królestwo Shornhelm, w zamian, że ten z rzecze się praw do tronu i nazwiska. Za jego panowania nastąpiła wojna o Puszcze Valen. Camoran Uzurpator zbuntował się przeciwko Cesarstwu i prawowitemu władcy puszczy Camoranowi Kaltosowi. Camoran Uzurpator po zajęciu całej Puszczy ruszył swoimi wojskami dalej w stronę Cesarstwa.

Cephorus razem ze swoim kuzynem próbowani go zatrzymać i pokonać jednak ich wysiłki spełzły na niczym, ostatecznie Uzurpatora pokonał sojusz lokalnych władców.

Od panowania Cephorusa, Imperium zaczyna podupadać - rewolucje i wojny domowe zaczynają wybuchać w Cesarskich prowincjach.

Nie ma informacji na temat jego rodziców. Wiadomo jedynie, że był ojcem Cesarza Uriela Septima V, który objął tron po jego śmierci.

Rodzina Edytuj

Nawigacja Edytuj

Uriel Septim IV Cesarz Tamriel Uriel Septim V

Uriel Septim IV Właściciel Amuletu Królów Uriel Septim V

Uriel Septim IV Głowa Rodu Septimów Uriel Septim V

Cesarze Tamriel
Antiochus SeptimAttrebus MedeBrazollus DorCassynder SeptimCephorus Septim ICephorus Septim IICuhlecainHestraKastav CyrodiilKatariah SeptimKintyra Septim IKintyra Septim IIMagnus SeptimMartin SeptimMorihatha SeptimPelagius Septim IPelagius Septim IIPelagius Septim IIIPelagius Septim IVReman CyrodiilReman IIReman IIISavirien-ChorakTiber Septim

Więcej w Fandom

Losowa wiki