Fandom

Elder Scrolls Wiki

Camilla Valerius

12 436stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Camilla Valeriuscesarska kobieta, mieszkająca razem z bratem Lucanem w Rzecznej Puszczy.

Biografia Edytuj

Camila razem z bratem uruchomiła sklep, Kupiec Rzecznej Puszczy. Po tym jak odzyska się szpon dla jej brata, można się z nią ożenić. Po jego śmierci przejmuje wspólny interes.

Relacje z innymi Edytuj

O względy Camilii zabiega dwóch mężczyzn z Rzecznej Puszczy, Faendal oraz Sven. Wydaje się, że jest jej bliżej do elfa. Po tym jak wyjdzie za Dovahkiina, obaj nadal są nią zainteresowani.

Interakcja Edytuj

Złoty szpon Edytuj

Podczas pierwszych odwiedzin sklepu "Handlarz Rzecznej Puszczy", Smocze Dziecię dowiaduje się o tym, że ze sklepu jej i brata zniknął cenny Złoty Szpon.

Jeżeli bohater zdecyduje się pomóc rodzeństwu, Camilla odprowadzi go do mostu na skraju miasta i pokaże dalszą drogę, a następnie wraca do siebie. Po jego odzyskaniu wyraża wdzięczność za pomoc.

Małżeństwo Edytuj

Po wykonaniu odpowiednich czynności, min. wykonaniu odpowiedniego zadania oraz założeniu amuletu Mary, Camilla zwróci na niego uwagę. Gracz może spytać ją, czy wyraża zainteresowanie nim - odpowiada, że tak. Wkrótce można powrócić do Pękniny i zająć się organizacją ceremonii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki