Fandom

Elder Scrolls Wiki

Broń dwuręczna (Skyrim)

12 425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Broń dwuręczna – umiejętność w The Elder Scrolls V: Skyrim. Jest również jedną z sześciu umiejętności dotyczących stylu walki wojownika. Umiejętność ta wzrasta, gdy walczymy oburęcznym orężem. Podczas korzystania z broni dwuręcznych, można blokować atak przeciwnika. Dwuręczny oręż zadaje ogromne szkody, lecz jest ciężki, przez co spowalnia jego właściciela. Dwuręczne bronie posiadają także większy zasięg od broni jednoręcznych.

Bronie Edytuj

Lista broni, dzięki którym możemy podwyższać tę umiejętność:

Podzapytanie nie ma prawidłowych warunków do wykonania.

Perki Edytuj

Po każdym awansie na kolejny poziom dostajemy jedną cechę.

Cecha Wymagania Opis
Barbarzyńca Broń dwuręczna 0/20/40/60/80 Broń dwuręczna zadaje obrażenia większe o 20%/40%/60%/80%/100%.
Rozczłonkowanie Broń dwuręczna 30/60/90, Barbarzyńca Ataki toporami bojowymi zadają dodatkowe/większe/jeszcze większe obrażenia od krwawienia.
Głębokie Rany Broń dwuręczna 30/60/90, Barbarzyńca Ataki wielkimi mieczami mają 10%/15%/20% na zadanie jeszcze większych obrażeń krytycznych.
Miazga Broń dwuręczna 30/60/90, Barbarzyńca Ataki młotami bojowymi ignorują 25%/50%/75% pancerza.
Postawa czempiona Broń dwuręczna 20, Barbarzyńca Potężne ataki bronią dwuręczną kosztują o 25% mniej kondycji.
Wielka szarża krytyczna Broń dwuręczna 50, Postawa czempiona Pozwala wykonać oburęczny, potężny atak w czasie biegu, który zadaje podwójne obrażenia krytyczne.
Potężny cios Broń dwuręczna 50, Postawa czempiona Potężne ataki wyprowadzane w pozycji stojącej zadają 25% dodatkowych obrażeń i mają szansę na ścięcie głowy przeciwnika.
Zamaszyste cięcie Broń dwuręczna 70, Wielka szarża krytyczna LUB Potężny cios Potężne ataki na boki bronią dwuręczną trafiają wszystkie cele stojące przed tobą.
Mistrz wojny Broń dwuręczna 100, Zamaszyste cięcie Potężny atak do tyłu ma 25% szans na sparaliżowanie celu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki