Fandom

Elder Scrolls Wiki

Blokowanie (Skyrim)

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blokowanie (ang. Block) – umiejętność polegająca na zmniejszeniu obrażeń ataku fizycznego zadanego przez przeciwnika. Kiedy nasz bohater zdobędzie wystarczająco wysoki poziom, będzie możliwe całkowite zredukowanie siły ataku wroga. W czasie blokowania można użyć tarczy również jako broni i odpychać nią przeciwnika. Zużywa jednak to zapas naszej wytrzymałości. Rozwijanie tej umiejętności sugeruje się głównie wojownikom walczącym orężem jednoręcznym. Bonus to tej umiejętności posiada: Cesarski, Nord, Redgard.

Trenerzy Edytuj

Perki Edytuj

Po każdym awansie na kolejny poziom dostajemy jednego perka.

Perk Wymagania Opis
Tarcza w górę

(Shield Wall)

Blokowanie 0/20/40/60/80 Blokowanie efektowniejsze o 20%/25%/30%/35%/ (+5% na każde kolejne ulepszenia).
Odbijanie strzał

(Deflect Arrows)

Blokowanie 30, Tarcza w górę Strzały, które trafiają w tarczę, nie zadają żadnych obrażeń.
Szybki refleks

(Quick Reflexes)

Blokowanie 30, Tarcza w górę Czas zwalnia, gdy blokujesz potężny atak wroga.
Potężne uderzenie tarczą

(Power Bash)

Blokowanie 30, Tarcza w górę Pozwala wykonywać potężne uderzenia tarczą.
Ochrona przed żywiołami

(Elemental Protection)

Blokowanie 50, Odbijanie strzał Blokowanie tarczą redukuje otrzymywane obrażenia od ognia, mrozu i porażenia o 50%.
Gruchnięcie tarczą

(Deadly Bash)

Blokowanie 50, Potężne uderzenie tarczą Uderzenia tarczą zadają pięciokrotnie większe obrażenia.
Blok w biegu

(Block Runner)

Blokowanie 70, Ochrona przed żywiołami Pozwala poruszać się szybciej z uniesioną tarczą.
Rozbrojenie tarczą

(Disarming Bash)

Blokowanie 70, Gruchnięcie tarczą Daje szansę na rozbrojenie podczas potężnego uderzenia tarczą.
Szarża z tarczą

(Shield Charge)

Blokowanie 100, Blok w biegu LUB Rozbrojenie tarczą Bieg z uniesioną tarczą powala większość celów.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki