Fandom

Elder Scrolls Wiki

Barbas

12 751stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Barbasdaedra, towarzysz jednego z daedrycznych książąt przyjmującym zazwyczaj postać psa potrafiącego mówić. W tej postaci występuje w The Elder Scrolls V: Skyrim. Powiązany jest z zadaniem Najlepszy przyjaciel Daedry. Występuje też w The Elder Scrolls IV: Oblivion, ale tylko jako głos w głowie Bohatera Kvatch.

Informacje Edytuj

The Elder Scrolls V: Skyrim Edytuj

Zadanie znalezienia go zleca Dovahkiinowi kowal z Falkret - Lod. Sam pies zleca nam zadanie odnalezienie jego pana - Clavicusa Złośliwego. Na czas zadania towarzyszy naszemu protagoniście. Gdy Smocze Dziecię podąży za Barbasem do Hańby Haemaru i odkryje, że jest on pupilem Clavicusa, los psa jest w jego rękach. Ma do wyboru dwie opcje:

Podczas misji Barbas będzie nam towarzyszył i walczył z atakującymi nas wrogami.

The Elder Scrolls IV: Oblivion Edytuj

Po odnalezieniu kapliczki Clavicusa Złośliwego, dostajemy misję polegającą na odnalezieniu potężnego miecza o nazwie "Umbra". W drodze do jego posiadaczki, Lenwin, do Czempiona Cyrodiil przemawia Barbas proponujący nieposłuszeństwo Clavicusowi i zaprzestanie poszukiwań miecza. Według psa, Lenwin jest zbyt silna, zwłaszcza z mieczem. Bohater może jednak nadal ukończyć misję.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki