Fandom

Elder Scrolls Wiki

Arnbjorn

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Arnbjorn – postać występująca w The Elder Scrolls V: Skyrim. Jest członkiem Mrocznego Bractwa oraz wilkołakiem. Mąż przywódczyni Mrocznego Bractwa Astrid.

Historia Edytuj

Arnbjorn jest byłym członkiem Towarzyszy. Wstąpił do Kręgu i został wilkołakiem. Pytany, dlaczego odszedł odpowiadał, że inni członkowie nie akceptowali jego metod.

Interakcja Edytuj

Początkowo jest nieufny wobec Dovahkiina, ale po kilku udanych zamachach zaczyna szanować, a nawet zazdrościć bohaterowi. Jeśli bohater jest wilkołakiem, od razu będzie bardziej przyjaźnie nastawiony. Niezależnie od tego czy jesteśmy wilkołakiem czy nie, Arnbjorn będzie nadawał Dovahkiinowi różne pseudonimy np. przekąska.

Ciekawostki Edytuj

  • Nosi nietypową odmianę Mrocznej Zbroi z krótkim rękawem. Jeśli gracz ukradnie jego zbroję i ubierze będzie mieć standardową zbroję w długim rękawie.
  • Nigdy nie nosi butów, najprawdopodobniej ze względu na to że jest wilkołakiem.
  • Jest jedynym członkiem Mrocznego Bractwa, który nie daje żadnych użytecznych porad podczas wykonywania misji (poza Cyceronem, który nie ma takiej opcji dialogowej).

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki