Fandom

Elder Scrolls Wiki

Arkngthamz

12 425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Arkngthamzdwemerowe ruiny znajdujące się na południowym Pograniczu. Miasto było jednym z czterech pracujących nad Kuźnią Eterium. Ruiny pokazują się tylko z dodatkiem The Elder Scrolls V: Dawnguard.

Historia Edytuj

Arkngthamz było jednym z czterech najważniejszych miast dwemerskich pracujących nad Kuźnią Eterium, która przepadła wraz z Krasnoludami. W 4E, Dovahkiin spotyka w ruinach ducha Katrię, duszę poszukiwaczki przygód, która odkryła Kuźnię. Opowiada ona Smoczemu Dziecięciu o jej uczniu, który ukradł jej notatki i odkrycia i przypisał je sobie. Duch opowiada też o swojej śmierci. Po tym, poleca bohaterowi zabrać jej dziennik, który może okazać się pomocny. Po drodze, udało im zdobyć się specjalny łuk, Zefir, który strzela o 30% szybciej niż inne łuki. Po pewnym czasie, widmo i Dovahkiin dotarli do zamka tonalnego. Zawierał on pięć rezonatorów. Należało uruchomić rezonatory w określonej kombinacji, inaczej tworzyło się trzęsienie ziemi zabijające każdego. Po ułożeniu dobrej kolejności, Latria i Smocze Dziecię dostali się do komnaty z Odłamkiem Eterium. Po tym, duch i bohater rozpoczęli poszukiwania Kuźni Eterium.

Ważne przedmioty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy gracz znajduje się w pobliżu Arkngthamz, można usłyszeć trzęsienie ziemi wywołane przez żywą jeszcze Katrię, która ułożyła rezonatory w złej kolejności.

Więcej w Fandom

Losowa wiki